~Mocca~ Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg søkte på landskodene og da kom det opp at det var fra uganda.. Hvordan i alle dager kan jeg finne ut hvem som prøvde å ringe meg? Jeg kjenner ingen som skal oppholde seg i Uganda. Og ikke har jeg noe lyst til å ringe opp igjen eller ta den om den ringer igjen..
Gjest Reka Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Kanskje du har en hemmelig, ugansk beundrer?
Munachimso Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 (endret) Enten noe lureri eller så er det noen som bruker et international calling card for å ringe deg (av og til vises det merkelige tlfnr på telefonen da ) Eller rett og slett feil nr. Endret 22. februar 2008 av Munachimso
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Et dansk tlfnr har ringt meg uttallige ganger på mobiltlf i hele kveld. En mann med skikkelig whiskey stemme, dansk mann. Han ringer jo feil, men forstår det tygeligvis ikke. Legger igjen personsvar meldinger også, om at han er å finne på det og det stedet imorgen klokken 09 til 10.... Mye gærne folk som ringer feil. Har også fått oppringing fra afrika engang, og chile til og med...... merkelig hva de får for seg, også mitt nr da..
~Mocca~ Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Kanskje du har en hemmelig, ugansk beundrer? Nei det tror jeg virkelig ikke.. Enten noe lureri eller så er det noen som bruker et international calling card for å ringe deg (av og til vises det merkelige tlfnr på telefonen da ) Ja, jeg tar ikke sjansen på å ta telefonen.. Jeg kan ikke på at jeg kjenner noen som er utenlands akkurat nå som skulle ha interesse av å ringe meg.. Et dansk tlfnr har ringt meg uttallige ganger på mobiltlf i hele kveld. En mann med skikkelig whiskey stemme, dansk mann. Han ringer jo feil, men forstår det tygeligvis ikke. Legger igjen personsvar meldinger også, om at han er å finne på det og det stedet imorgen klokken 09 til 10.... Mye gærne folk som ringer feil. Har også fått oppringing fra afrika engang, og chile til og med...... merkelig hva de får for seg, også mitt nr da.. At du tørr å ta telefonen.. Jeg bare så et skrekkelig langt nummer, og så la jeg den vekk..
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Første gangen han dansken ringte ikveld tok jeg den, men etter en samtale med denne personen burde han vell tatt hintet at han hadde ringt feil, men neida.. har ringt meg kanskje 6-7 ganger etter det... :dåne:
Orthia Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har de siste 5-6 ukene fått endel oppringninger (midt på natten) fra Filippinene. Utrolig iriterende!
smaksløk Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Sjekk nummeret på www.telefonterror.no, noen selgere, operatører o.l. bruker utenlandske nummer, foreksempel vet et firma har kontor i Thailand slik at de kan ha service 24/7, med at folk jobber på dagen der nede og på dagen i Norge.. Kan også sjekke norske nummer der som ikke er registrert i telefonkatalogen ..
Gjest StockDama Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Har blitt oppringt fra afrika selv, fikk beskjed om å ikke ringe tilbake (ikke at jeg hadde tenkt til det heller....) For det er visst mange som driver svindlerier der de trekker en stor sum når du ringer de opp igjen.
Gjest Reka Skrevet 23. februar 2008 #10 Skrevet 23. februar 2008 (endret) Nei det tror jeg virkelig ikke.. ikke? søren jeg som trodde det var skikkelig action.. Da kan det muligens hende de over har rett altså Endret 23. februar 2008 av Reka
~Mocca~ Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. februar 2008 Nå ringte det søren meg igjen for en time siden.. Jeg tar den ikke altså..
venus* Skrevet 23. februar 2008 #12 Skrevet 23. februar 2008 Nå ringte det søren meg igjen for en time siden.. Jeg tar den ikke altså.. Hvis de fortsetter å ringe, så kan du sperre nummeret på mobilen. Jeg måtte gjøre det med Telenors telefonsalg-nr. Selv om jeg har reservert meg mot telefonsalg, så ringe de støtt og stadig allikevel.
smaksløk Skrevet 23. februar 2008 #13 Skrevet 23. februar 2008 Ikke ta den nei,...men sjekk på den linken jeg gav...kanskje det er registrert der, da kan du iallfall finne ut hvem det er som ringer.. blir alltid så nyskjerrig av slik jeg...
~Mocca~ Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. februar 2008 Jeg fant ikke noe der ikke dessverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå