Gå til innhold

Lekeland med ettåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 13 mnd. Noen venner lurer på om vi vil være med på lekeland i morgen. Deres barn er litt eldre (fra 2 år og oppover). Jeg har aldri vært på noe sånt, og lurer på om Kyllingen er for liten til at det er noen vits. Jeg var på nettsiden til stedet, men fant lite informasjon. Noen som vet mer enn meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på hvilket lekeland det er da.

Mange har jo "baby-soner" hvor det bare er lov for de minste barna, med baller, puter, små sklier, osv...

Og sammen med en voksen, så er det sikkert morro på større sklier osv også.

Hvor skal dere da?

Skrevet

Hvis det er noe à la Hoppeloppeland, syns jeg ikke det er noe vits. Ville vært altfor overveldende for min ettåring, hvert fall. I tillegg leker mange store barn ganske voldsomt, og jeg kan ikke huske å sett noen babysoner med sikkerhet tilrettelagt for så små barn.

Skrevet

Det er Lekeland på Løten det er snakk om. Det er ikke noe informasjon om babysoner på nettsiden deres. Det er i det hele tatt veldig lite info der.

Skrevet

Jeg tror ikke det er noen babysone på Løten, men på Hamar er det en liten krok for de under 3 år.

Skrevet

Jeg ville nok takket nei. Vi var på lekeland når den minste var ca 2 år, og jeg synes også han var for liten til å egentlig få fult utbytte av lekeland.

Skrevet

Vi droppet det i denne omgang. Hvis jeg litt lengre forvarsel en annen gang kan jeg jo sjekke litt bedre.

I stedet ble det tur i svømmehallen. Det var i alle fall riktig så vellykket.

Takk for alle innspill!

Skrevet

Vi var på Kråkeslottet i Moss når M var akkurat rundet ett år. Hun kunne gå selv, og elsket det! Løp rundt og var skikkelig i farta, jublet og hoiet og rett og slett storkoste seg.

Så for oss var det supert.

Skrevet

De har en liten krok til de minste i Løten. Ellers er det jo ofte litt mer stille og rolig i løten så det ikke blir så villt med de større barna. Så en 1 åring vil nok ha det gøy. Men tror nok svømmehallen var ett bedere valg ja.

Skrevet

nå er datteren vår snart to år, men hun har vært med på lekeland og hatt glede av det siden hun var sånn rundt 11 måneder. www.zitrus.no her vi bruker å dra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...