Gå til innhold

Morgengave til mannen :)

Fremhevede innlegg

Gjest Ballerina
Skrevet

Min kjære er litt lei av sitt fire år gamle kamera, så tenker jeg kjøper nytt med stor minnebrikke så han kan ta masse bilder på bryllupsreisen! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min kjære er litt lei av sitt fire år gamle kamera, så tenker jeg kjøper nytt med stor minnebrikke så han kan ta masse bilder på bryllupsreisen! :-D

Det var egnelig ikke så dumt det.. Kanskje jeg skulle kjøpt digitalt speilreflekskamera til mannen :) Må nesten følge med i denne tråen her, kjekt med litt inspirasjon

Skrevet
Jeg skal gi: munnspill + bok som lærer ham å spille det (han har alltid hatt lyst på det),

Det skal jeg gi til min kommende også!!!!!! skal du kjøpe på nett? noen tips....? min ønsker seg med dobble toner, :goodbye: hva nå det er....

Gjest Tigress
Skrevet

Temposykkel. Det ville han i alle fall like, og vi får noko nytt pent til å ha i stua.

Gjest Gjest
Skrevet

Når (hvis) jeg blir gift så skal gubben få en Benelli Black Eagle... men jeg tror jeg må begynne å spare allerede nå! - og hvis gubben hadde visst det så hadde han antakelig fridd på flekken!:danse:

Skrevet
Klarer ikke helt å bestemme meg...

Hva skal dere kjøpe?

jeg har bestilt slike på ebay jeg... kjempefine! OG ikke dyrt heller. og veldig personlig!

http://cgi.ebay.com/Silver-name-cufflinks-...ksid=p1638.m122

Sendte en mail til selgeren, og han lager manskjettknappene med min elskedes navn på! :) Hadde ikke råd til veldig mye, synes dette var en fin gave.

Skrevet

Vi har avtalt at vi ikke skal bruke penger på morgengave. Jeg syns vi bruker nok penger på ring og bryllupsfest at noen ekstra gave er unødvendig. Og hva kan vel være bedre gave enn å våkne opp med sin ektemann ved siden av seg?! :sengekos:

Kjæresten min har et barndomsbilde han er veldig glad, så det skal jeg "blåse opp" på lerret.

Men dette var et kjempeflott gavetips om man skulle brukt penger på noe!! :jepp:

Skrevet

Dette sliter jeg litt med også... Har tenkt på medlemskap i den engelske fotballklubben han heier på, og en tur dit på kamp, men tror det blir for dyrt. Har også tenkt på en serie med filmer jeg vet han ønsker seg, en gullenke å ha rundt halsen (for det ønsker han seg også), men synes det er vanskelig å vite hva slags prisnivå man skal legge seg på. Jeg synes jo disse "omtanke"-gavene som er beskrevet av flere er søte, men det er jo ikke noe morsomt å stjele idéen til noen... hmmm

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hei

Samboeren min og jeg har vært sammen i mange år og har to barn sammen. Dermed har vi mange gode minner å se tilbake på. Derfor har jeg tenkt å samle sammen bilder fra venner og familie (og det vi selv har), fra fester, familiesammenkomster, ferieturer, mennesker vi er glad i, de to fødslene og barna våre. Så skal jeg lage et fotoalbum, og til slutt la det stå igjen mange sider, fordi det vil komme flere gode minner å ta med seg videre.

Kanskje litt kjedelig..., men vi kommer til å få en fin mimre-morgenstund i allefall.

Skrevet

Dette må jeg følge litt med på. Er ikke så fryktelig lenge til den 10 mai nå.. :love:

Men når gis denne gaven? Den dagen en skal gifte seg, eller første morgen som gift par???

Tenkte bare om en skal gi disse artige mansjettene, så hadde det vært artig om han kunne bruke de på dagen.

;)

Skrevet
Dette må jeg følge litt med på. Er ikke så fryktelig lenge til den 10 mai nå.. :love:

Men når gis denne gaven? Den dagen en skal gifte seg, eller første morgen som gift par???

Tenkte bare om en skal gi disse artige mansjettene, så hadde det vært artig om han kunne bruke de på dagen.

;)

Det vanligste er vel morgenen etter, men er ingenting i veien for å gi de på dagen dersom det er noe han kan bruke da!!

Gjest *englefjes*
Skrevet
Dette sliter jeg litt med også... Har tenkt på medlemskap i den engelske fotballklubben han heier på, og en tur dit på kamp, men tror det blir for dyrt.

Dette er det jeg i utgangspunktet har lyst til å gi,men billettene til neste sesong er ikke lagt ut ennå :sjenert:

Hadde egentlig valgt meg ut noe annet,men nå er jeg usikker igjen.....

Forslag på hvordan jeg kan gjøre dette? Har lyst til å ha noe litt mer håndfast enn et hjemmelaget gavekort.

Skrevet

En gammel VW boble, type oppussingsobjekt.

Jeg fikk ideen i går, og det innebærer at jeg må spare en gooood del, samt klare å lure han samtidig som jeg finner ut hva han aller mest ønsker seg.

Om jeg får det til vet jeg at det er noe han vil ha veldig kjært veldig lenge, som han kan jobbe og kose seg med i årevis.

Skrevet

oi - det har jeg ikke tenkt på! Men bra forslag, egentlig!

Er enig i at det hadde vært kjemperomantisk om han hadde hatt disse på seg på selve dagen.

Hmm.. tenkte tenk...

Forøvrig fikk jeg manskjettknappene i posten lørdag - de var såååå fine! Mye finere enn jeg hadde forventet!! TOMMEL OPP!!!

Jeg tror jeg har lyst til å gi dem til han på selve dagen jeg! Da blir han nok overrasket!

Takk for tips! :)

;)

Skrevet

Jeg vurderer å gå til en fotograf og få tatt litt seriøse men likevel litt pikante bilder av meg selv, og så gi han et lite album (evt. et litt forstørret bilde til nattbordet) i morgengave.. Men kjenner at jeg sliter litt med hvordan bildene skal være, og hvordan jeg skal fotograferes uten at det blir vulgært..

Litt egosentrisk gave kanskje, men det er nå en gang bryllupet vårt, og skal man gi noe slikt må det vel passe som morgengave?

Tenker ellers at jeg uansett vil gi noe som varer, enten i form av en ting som senere får affeksjonsverdi eller i form av en opplevelse som gir minner for livet!

Skrevet

jeg har heller ikke tenkt på det, men det var jo mange gode forslag her :)

regner også med jeg tar utgangspunkt i hobbyen hans som er bilen.. kanskje kjøper noe fancy smancy til den ;)

• 1 måned senere...
Skrevet
Jeg skal kjøpe mansjettknapper i hvittgull med monogramet vårt, som også er gjennomgangstemaet i bryllupet :rødme:

ååhh..det høres utrolig stilig ut.. hvordan får du med monogram? hvor bestiller du?

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tenker å kjøpe playstation 3 med noen spill til. Kanskje jeg kjøper Kamasutra også (så vi får et "spennende" ekteskap, hehe). Også har jeg laget en fotoalbum med masse bilder fra de 7 årene vi har vært ilag, litt sånn "historien om oss". Håper han blir gla for det.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...