ameria Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg leser og leser. Men blir ikke spesiellt klokere av den grunn. Jeg har fått med meg at jeg trenger en S-kabel. Det er greit .. har den utgangen i tv-en. Men jeg har ikke den i pc-en. Eller ser den anderledes ut i andre enden? (Har ikke peiling.....) I min pc har jeg bare VGA og USB. Har en "gammel" tv.. Hjelp.. Hvis noen forstår hva jeg mener kunne det gjerne være like greit med en link til den kabelen jeg trenger
Gjest StockDama Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Har du ikke en data/elektronikkforretning i nærheten? Hvis man ikke vet hvilke utganger man har fra pc og tv, så kan man kjøpe, prøve hjemme og hvis det ikke passer er det bare å bytte.
ameria Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Nei, egentlig ikke. Det er lettere å bestille over nettet. Lurer fremdeles på hvilken kabel jeg skal prøve... :kaffe:
Gjest a Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 lurte bare på om du viste hvordan merke og model du har på pc'en, og om den er gammel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå