Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg akkurat snakka med bestevennina mi, og det er andre gang på like mange uker at hun ikke vil bli med på fest. Jeg vet at det ikke er sånn at vi plutselig er blitt uvenner, tingen er den at hun har gått på kino med mammaen sin, og ikveld skulle de ut på byen sammen. Jeg mener, OK at mammaen hennes er lei seg fordi pappaen flyttet tilbake til bergen med thai-importvare, men hun trenger da faen ikke være støttekontakt heller, lissom?

Det jeg lurer på er hva jeg skal si til henne, for hun må jo skjønne at det er litt råttent å ikke komme på fest til en felles venninne av oss når hun har fortalt om dette helt siden forrige torsdag. Dessuten er hun som arrangerer festen interessert i en type som bare ville komme dersom venninnen min stilte opp, og nå dolker hun jo oss på en måte i ryggen.

Går det an å være så egoistisk? Jeg blir litt sånn oppgitt jeg? Måtte bare lufte litt før jeg hopper i dusjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grow up! :roll:

Kjempe-OK hun venninnen din, som stiller opp sånn for mammaen sin. Og mulig hun syns mammaen er mer interessant å være sammen med enn overflatiske folk som bare tenker fest, fyll og gutter?

Skrevet

Øhm, det er vel ikke egoistisk å prioritere moren sin hvis hun nettopp har opplevd noe vanskelig?

Tvert i mot vil jeg si. Dersom dere er gode venninner bør det nok tolereres at hun i en fjortendagers periode (og sikkert lenger enn det) tar seg av mammaen som har blitt forlatt.

Eneste egoismen jeg ser her kommer fra din side TS.

Skrevet

Litt umodent kanskje? var vel rette måten å si det på, i forhold til din tankemåte altså.

Du er litt umoden kanskje, når du tror at ett samlivsbrudd mellom to voksne mennesker som har barn sammen, går over på fjorten dager.... og når du ikke klarer å forstå at dattern til to foreldre som går fra hverandre, ønsker å tilbringe tid sammen med moren som blir forlatt, og at verken mor eller datter har kommet seg over det etter bare fjorten dager...

håper du er ett troll, for om du ikke er det, bør du gå endel runder i deg selv for å se om du klarer å finne en anelse empati i kroppen din en plass. (og nei, empati og egoisme er IKKE det samme.)

Gjest Gjest_nurket_*
Skrevet

Du som er umoden og egoistisk vil nå jeg si.....

Skrevet

Altså, nå er det ikke jeg som skal holde festen, da, så det blir jo helt feil å si at jeg er ego, lissom. Men nå hadde hun lovet å komme, og hun stiller både meg og hun som arrangerer i en pinlig knipe. Det ser ut som om vi har løyet for typen, og hva skal vi si for noe?

Det at hun er snill mot mammaen sin er bare bullshit. Hun håper i det lengste på å få henne til å sponse sydenferie på henne i påskeferien sammen med meg og en annen. Mammaen hennes er så billig at jeg ikke ser en eneste grunn til at noen vil gå ut med henne, hun er 42 og kler seg som om hun er ung og tøff, lissom. Det er så jalla.

Jeg syns kanskje noen av dere burde tenke dere om før dere slenger ut påstander om at jeg er ego, alt jeg ber om er noen tips til hvordan jeg kan få sagt til venninna mi at dette her er galskap og at det må ta en slutt.

Skrevet

Om jeg hadde venner som tenkte slik, hadde nok jeg også valgt mamma.

Gjest Valiant
Skrevet

ser dere sletter det som ikke bryter reglene. Det jeg skrev gjorde ikke det.

uansett så er det TS som er egoistisk

Skrevet
*klipp*

Det jeg lurer på er hva jeg skal si til henne, for hun må jo skjønne at det er litt råttent å ikke komme på fest til en felles venninne av oss når hun har fortalt om dette helt siden forrige torsdag. Dessuten er hun som arrangerer festen interessert i en type som bare ville komme dersom venninnen min stilte opp, og nå dolker hun jo oss på en måte i ryggen.

Går det an å være så egoistisk? Jeg blir litt sånn oppgitt jeg? Måtte bare lufte litt før jeg hopper i dusjen.

Stiller denne typen opp bare hvis venninna di kommer er han vel intressert i ho og ikke henne som holder festen!?! Og hva er vitsen da med å få han dit, bare for å sikle over noe man ikke kan få?

Altså, nå er det ikke jeg som skal holde festen, da, så det blir jo helt feil å si at jeg er ego, lissom. Men nå hadde hun lovet å komme, og hun stiller både meg og hun som arrangerer i en pinlig knipe. Det ser ut som om vi har løyet for typen, og hva skal vi si for noe?

Det at hun er snill mot mammaen sin er bare bullshit. Hun håper i det lengste på å få henne til å sponse sydenferie på henne i påskeferien sammen med meg og en annen. Mammaen hennes er så billig at jeg ikke ser en eneste grunn til at noen vil gå ut med henne, hun er 42 og kler seg som om hun er ung og tøff, lissom. Det er så jalla.

Jeg syns kanskje noen av dere burde tenke dere om før dere slenger ut påstander om at jeg er ego, alt jeg ber om er noen tips til hvordan jeg kan få sagt til venninna mi at dette her er galskap og at det må ta en slutt.

Hva med å bare si det som det er til denne typen da. At hun ikke kan kommer fordi hun vil være sammen med mammaen sin p.g.a brudd i familien. Forstår han ikke det ville jeg ikke hatt han på fest hos meg uansett. Så fordi hun kler seg feil i dine øyne så sørger ho ikke? Syns dette høres barnslig ut jeg. Kanskje venninna de trenger å være sammen med sin mor, at hun og sørger? Det er ikke bare bare når foreldre går fra hverandre, selv om man er aldri så gammel, eller ikke viser det til alle dem man kjenner.

Gjest StockDama
Skrevet
Om jeg hadde venner som tenkte slik, hadde nok jeg også valgt mamma.

Og de ville neppe vart som venner lenge for min del.

Skrevet

jeg står ved at jeg synes du er ego, men du kan jo såklart si rett til henne noe alla:

"Vettuæ *med tyggisen tvinnet ett par ganger rundt fingern*, nå synes jeg du har tenkt nok på morra di assa, hun er ett billig ludder som kler seg ungdommelig ogsånt, herreguuuuud, nå må du tenke på meg litt også assa!! og jeg driter jo i at faren din flytter fra morra di, som jeg forsåvidt forstår at han gjør siden hu er så innmari horebitch, jeg tenker bare på han derre typen som hu derre andre ville at skulle komme også sa du du skulle komme og han vil ikke komme om du ikke kommer så om han kommer uten at du er der så virker det jo som vi har løyet lissom (meget bevisst uten kommaer her, da dette bør gå i ett, uten særlig tonefall og pusterom mellom hvert ord). Har det slått deg at det går utover oss elleh?Se å ta deg sammen, dette er galskap!"

Da lærer hun nok tenker jeg, og ombestemmer seg med det samme og begynner å ta hensyn til deg og hun som skal ha fest og han typen som hun har lyst på men som ikke egentlig har lyst på henne, for han har lyst på hun som ikke egentlig vil komme...

på tide å knytte fast trollunger i svansen før natta kanskje?

Skrevet

Hun støtter moren sin. Kjempebra!! Du viser liten til ingen forståelse for venninnen din, ikke veldig bra. Punktum!

Skrevet
*klipp*

Hahahahahahahaha :skratte:

ååå nå fikk jeg vondt i magen :tristbla:

Ikke sunt å få oss til å le så mye

Skrevet (endret)

Hadde mine venninner vært som deg hadde de ikke vært venninnene mine særlig lenge! Må da gå ann å se litt lenger enn sin egen nese og skjønne at noen ganger må man faktisk prioritere vekk fest og venninner for andre ting som kanskje er ørlite grann viktigere! :nei:

Endret av Reka
Skrevet (endret)

For det første, så er det jo ikke jeg som er ego, fordi det er ikke jeg som er interessert i ham, og for det andre så er det ikke jeg som brøt løftet om å komme.

Jeg skjønner jo at venninna mi vil hjelpe mora si, men hun måtte jo ikke på død og liv gjøre det akkurat i KVELD da. Hallo? Det er bare fordi mora hennes er så bitchy og ikke lar henne få ha sitt eget liv!

Sikker på at det er flere av dere som skriver her nå som sitter hjemme på fredagskvelden alene og er bitre over at dere ikke kunne kontrollere døtrene deres til å holde dere med selskap. Og så klager dere på at jeg er drøy.

Endret av Scorpina
Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

-mod-

Skrevet
Nå sitter hele gjengen her og ler av dere som skriver her, ja ikke bare pga aline som var litt morsom, men fordi det er så teit det dere kommer med.

assa, nå skrev ikke jeg det jeg skrev for å være litt morsom assa!!

Jeg sitter på fest selv jeg, vi hadde lenge diskutert problemet deres, og selv om jeg synes du er ego, så ble vi enige om at det svaret jeg kom med, var det eneste du kunne finne på å servere henne om du vil at hu skal forstå alvoret i saken.

Det er skikkelig bitch assa å bare dumpe festen pga horemorra assa, aldri i livet om jeg skjønner de som finner på å være med muttern på en fredag lissom, når man egentlig skulle vært på DEN råkule festen, med jentene og gutter som var interessert i en men man kunne ikke være interessert tilbake fordi ei anna var interessert og sånn, OG kvinneguiden!!

Vi her sitter og ler og ler av dere fordi dere ikke skjønner hvor teit det er å ikke skjønne at det jeg skreiv var alvor, og er sikker på at dere er noen skikkelige bitre jenter som bare sitter på kg på fest fordi dere ikke fikk noen gutter til å komme på festen. Vi har gutter her OG vi, gutter OG kg faktisk!! så blæh såh, og det var ingen som valgte morra si fremfor oss her på festen nemlih.

Nå ler vi enda litt til, fordi vi har så innmari kulere fest en deres fest.

boff boff, var det vel vi var kommet til nå, var det ikke?

Skrevet

oj.. kanskje jeg blir moderert nå? :sjenert::fnise:

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

:popcorn:

Du er fantastisk, aline!

Endret av Bellatrix
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...