Gå til innhold

Hvordan 'dumpe' en fyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ikke så erfaren når det kommer til dating, men møtte en her om dagen som jeg gikk på date med. Han var veldig koselig og alt det, men følte ikke det klaffet noe særlig. Så nå lurer jeg på hvordan jeg skal gå frem for å si at jeg ikke vil noe mer med han. Er så redd for å være uhøflig, har tenkt på å ikke ta kontakt, men dersom han spør om vi skal møtest igjen, hva skal jeg svare han da? Håper jo i det lengste at han hadde samme følelsen som meg da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh,hva med å bare være ærlig?? lønner seg det,så slipper man å gi den andre forhåpninger.

ikke ta noe kontakt,og om han tar kontakt og spør om dere skal møtes,så sier du det bare som det er..på en pen måte.

lykke til! :rosasmil:

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Du bør være ærlig å si det som det er. Gjør det på en høflig og grei måte. Si at han er en ok fyr, men at du ikke følte at det var noe kjemi mellom dere.

Personlig syns jeg det er feigt og dårlig gjort å bare la være å ta kontakt eller lyve om hvorfor man ikke vil treffe vedkommende igjen.

Man har jo ikke plikt på seg til å fortsette noe etter bare en date, hvis man ikke føler at det klaffer.

Skrevet
Nå er jeg ikke så erfaren når det kommer til dating, men møtte en her om dagen som jeg gikk på date med. Han var veldig koselig og alt det, men følte ikke det klaffet noe særlig. Så nå lurer jeg på hvordan jeg skal gå frem for å si at jeg ikke vil noe mer med han. Er så redd for å være uhøflig, har tenkt på å ikke ta kontakt, men dersom han spør om vi skal møtest igjen, hva skal jeg svare han da? Håper jo i det lengste at han hadde samme følelsen som meg da!

Si akkurat det? At du hadde det koselig og at han virker som en hyggelig person, men at du ikke helt føler det er noe mer der.

Du er ikke uhøflig selv om du er ærlig, på en pen måte.

Hadde du ikke likt ham i det hele tatt og syntes han var skikkelig ufyselig, så hadde det kanskje lettere kommet frem som uhøflig å være ærlig, men siden det ikke er han som er en dust, så børd et være greit å være ærlig og bare si ifra som det er.

Vet ihvertfall at jeg har savnet det, om jeg har vært på date med en som jeg må TREKKE det utav at han ikke er interessert.... så etter langt om lenge, så innrømmer han at jo, han likte meg, men følte ikke det var den rette greia der likevel. SÅ mye enklere det hadde vært å bare si det med en gang, det er jo ikke sånn at man har dype og inderlige følelser for den andre etter ett møte, håpet kan være der ja, men jo fortere og greiere man er ærlig, jo bedre.

Skrevet (endret)

Å la være å svare hvis han kontakter deg er ihvertfall dårlig gjort.

Si det som det er.

Endret av Miamor
Gjest Valiant
Skrevet

du kan jo gjøre som det jeg gjorde da jeg dumpet exen min

og bare si

jeg har tenkt på framtiden. Og du er ikke en del av den så farvell og ha et fint liv. For meg ser du aldri igjen. Og vist du ikke forstår det så er du blitt dumpet så stikk.

så går du bare

Skrevet

Takk for tilbakemeldingene! Nå har jeg nettopp fått spørsmål via sms om vi skal finne på noe snart, er det feigt gjort å si det som det er over melding, eller bør jeg møte han igjen for å fortelle hva jeg føler? Er helt lost når det kommer til sosial intelligens på dette feltet dessverre :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Takk for tilbakemeldingene! Nå har jeg nettopp fått spørsmål via sms om vi skal finne på noe snart, er det feigt gjort å si det som det er over melding, eller bør jeg møte han igjen for å fortelle hva jeg føler? Er helt lost når det kommer til sosial intelligens på dette feltet dessverre :)

Hvis dere kun har vært på en date, så synes jeg ikke det er noe problem å gi beskjed på sms. Det ville jo være å gi han falske forhåpninger hvis du sa at du ville møte han igjen, når det egentlig bare var for å si at du ikke vil møte han igjen (hvis det ble logisk på noen måte!?).

Skrevet

Jeg ville synes det var greit å både gi og få en sånn melding på SMS. Dere har jo tross alt bare vært på en date.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...