Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er i startfasen/bli kjentfasen,når bør man bli bekymret eller skjønne det at personen ikke kommer til å ta kontakt igjen?

2 dager uten kontakt,er det et dårlig tegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har personen gjort i 2 dager da? Jobber han/hun så kan man jo være sliten etter jobb og derfor ikke orke kontakt, eller sitte nedgravd i lekser.

Men hvorfor vente på kontakt? Tenk om han/hun sitter og venter på kontakt fra deg også? Bare sende et uskyldig "hei hvordan går det?" og se om du får svar.

Skrevet

Jeg vil si at 2 dager uten livstegn, vitner om manglende interesse. Samma søren hvor opptatt du er, så finner du tid til å sende en sms, hvis du er interessert i noen.

Jenter er eksperter til å finne unnskyldninger for hvorfor menn ikke tar kontakt på en stund, men sannheten er at hvis en mann er interessert, gir han lyd fra seg.

Jmf "Sex and the city-episoden": He`s just not that in to you.....

Gjest Valiant
Skrevet

sansynlig ikke særlig inntresert.

men sammtidig så kan det jo hende at den andre personen venter at du tar kontakt

Skrevet
Når man er i startfasen/bli kjentfasen,når bør man bli bekymret eller skjønne det at personen ikke kommer til å ta kontakt igjen?

Han sitter kanskje og lurer på det samme, altså hvorfor ikke du tar kontakt.

Skrevet
Han sitter kanskje og lurer på det samme, altså hvorfor ikke du tar kontakt.

Skulle til å si det samme

Skrevet

2 dager???

Måtte vente opptil 4 dager i blandt de første månedene jeg...Men det gikk bra tilslutt. Det var litt "vondt" og ikke vite helt hvor jeg hadde ham i begynnelsen, men jeg renget med at det kunne være deilig for ham å ha litt pusterom,

før han "forstod seg på" følelsene sine liksom. Og jeg fikk rett :-)

Han hadde rett og slett mye å gjøre og trengte litt tid for seg selv.

Nå vil han være med meg konstant. Jeg foretrekker heller å ha det sånn, enn den motsatte veien. Nå vet jeg jo at han kjenner MEG. Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...