Gjest Audrey Horne Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Tittelen sier vel det meste . Jeg sitter mye foran data på jobb og luften er tørr i tillegg. Jeg har tidligere prøvd fuktsprayer, men disse har bare inneholdt vann med mineraler = lite virksomme og unødige utgifter. Finnes det noen fuktsprayer der ute som faktisk fungerer og som har fuktpleiende ingredienser?
Essie_ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Tittelen sier vel det meste . Jeg sitter mye foran data på jobb og luften er tørr i tillegg. Jeg har tidligere prøvd fuktsprayer, men disse har bare inneholdt vann med mineraler = lite virksomme og unødige utgifter. Finnes det noen fuktsprayer der ute som faktisk fungerer og som har fuktpleiende ingredienser? Jeg har Vitamin C Energising Face Spritz fra the body shop. Syns den er god
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har Fresh Hydrating Mist. Den er ganske bra. :D Og den lukter så godt!
Gjest Morgan le Fay Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg vil anbefale antioksidant-sprayen fra MD Formulations; jeg hadde en liten prøvestørrelse på den, og den så ut til å fungere, i det minste.
Gjest itla Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har sett denne anbefalt en rekke steder, og har planer om å teste den snart.
Gjest Pupsilure Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Decleor sin skal visst være dødsbra Har jobbet i hudpleiesalong. (ikke prøvd selv)
Gjest Audrey Horne Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Takk for alle svar . Jeg ble spesielt nysgjerrig på Decleor og MD, så jeg får ta en prøverunde snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå