Gjest LoisLane Skrevet 1. mai 2003 #1 Del Skrevet 1. mai 2003 Har prøvd før på generell diskusjon, men fikk ikke allverden respons. Vet noen om et vakkert dikt eller noen kloke ord som kan brukes i et kort til konfirmanten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 2. mai 2003 #2 Del Skrevet 2. mai 2003 Har prøvd før på generell diskusjon, men fikk ikke allverden respons. Vet noen om et vakkert dikt eller noen kloke ord som kan brukes i et kort til konfirmanten? Kjære konfirmant. Gratulerer med dagen. I morgen er den første dagen i resten av ditt liv. Hva du gjør ut av den er opp til deg selv. Min sønn fikk dette i et kort og jeg synes det var ganske fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texas Skrevet 2. mai 2003 #3 Del Skrevet 2. mai 2003 Hei! Dette er litt langt, men jeg legger det ved likevel! Synes det er fint! Din ungdom av Arne Paasche Aasen Sitatet av diktet er slettet. Det er ikke tillatt å sitere kopibeskyttet materiale i innlegg. Reglene. Grunnen til at vi er så strenge på dette er at Kvinneguiden, i tillegg til å forholde seg til åndsverkloven, også må rette seg etter Kopinor's regelverk. Skal dere videreformidle slikt materiale må det enten gjøres via PM, eller ved å linke til en annen internettside. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå