Gå til innhold

--

Anbefalte innlegg

Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

--

Endret av Gjesten
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Jeg har ikke tatt tog fra BCN til Alicante før, men jeg har tatt fra Barcelona til Salou (en time sør for Barcelona), og fra Malaga til Madrid. Begge gangene har det gått helt smertefritt for seg. Togstasjonene er store, og kan være litt vanskelige å få oversikt over, men dersom dere ikke har dårlig tid finner dere frem ved å spørre/følge skilt.

Da vi skulle fra Malaga til Madrid (fire timers togreise) bestilte vi billetter på forhånd via renfe.es. Betalte via nett, og hentet billettene på togstasjonen i Malaga. Det gikk helt fint, men det virket som om det ikke var så vanlig å bestille togbilletter på forhånd, så jeg vil tro det fungerer like greit å kjøpe når dere kommer dit.

Togene jeg har tatt har vært av helt ok kvalitet, den ene gangen var det et skikkelig luksustog, den andre gangen var det litt dårligere standard, men fortsatt AC, seter man kan dytte ned ryggen på, og toaletter/kiosk.

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Det høres jo i hvert fall bra ut, det blir utrolig mye greiere for oss om det er vanlig å kjøpe billetten på stasjonen. Flere erfaringer?

Skrevet

Jeg har tatt tog fra Barcelona til Alicante.

Vi kjøpte billettene på togstasjonen i Barcelona rett før vi dro. Tror det er helt vanlig. Kan være greitt å være der litt før togavgang, så går det nok greitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...