qwer Skrevet 8. mars 2008 #21 Skrevet 8. mars 2008 prøv å kjøpe glidemiddel med smak, det funket for meg;)
Gjest Gjest_tom_* Skrevet 31. desember 2009 #23 Skrevet 31. desember 2009 Hvorfor er dette et problem NÅ - dere har tydeligvis vært sammen en stund, siden dere er gift? Og ja, det er ufint å spøke med om noen vil suge deg i et spørsmål som egentlig tar opp noe som er problematisk i ditt ekteskapelige sexliv. Respektløst overfor kona di rett og slett (og jeg har ikke lest hva du skrev...) Forøvrig er det ikke en menneskerett å bli sugd, og har hun bestemt seg for at hun ikke vil, må du nok regne med å leve uten.... Kan du ikke finne noe annet å ha glede av da?
Lemming Skrevet 31. desember 2009 #24 Skrevet 31. desember 2009 (endret) Tom - hvorfor drar du denne tråden opp igjen - nesten 2 år etter den ble starta? Endret 31. desember 2009 av Lemming
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #25 Skrevet 31. desember 2009 Neste gang du tar henne på fersken med dildo, smyg deg forsiktig mot henne. Hun ligger vel og vrir seg med øynene igjen og om hun skulle åpne dem stirrer hun mest sannsynligvis i veggen bak seg. Når du er nærme nok legger du, samtidig, en hånd på håndleddet som er i bevegelse og en hånd på den diagonale foten. Stryk så, i sakte bevegelser og mens hele håndflaten din berører beinet hennes, den sistenevnte hånden oppover benet hennes. I mellomtiden har du hele tiden hatt fokuset på hva du har gjort med hånden din, men nå retter du fokus mot øynene hennes som stirrer intentst på deg. Bruk noen sekunder på dette blikket og vis at du virkelig er betatt av henne. Rett fokus tilbake på hånden din og beveg den tilbake mot foten, men stopp når du har kommet halveis ned på leggen. Rett blikket tilbake mot de spørrende øynene hennes og provoser fram ditt lureste smil. Tilbake til hånden og sakte opp helt til du når hennes fastlåste hånd med tilhørende dildo. Trekk hånden til deg slik at dildoen følger med, vri sakte håndlett hennes slik at dildoen peker mot deg og ditt ansikt. I mellomtiden har du igjen følgt med på dine egne bevegelser, men nå er det på tide stirre henne i øynene igjen og ta fram ditt mest sleskete smil. Før din hånd, og dermed hennes og tuppen av dildoen, mot munnen din samtidig som du lager en lekker trutmunn. Sutt litt på dildoen først, etterfulgt av et "mmmmmm", og ta for deg slik du vil hun skal suge deg.
Gjest HolderMegAnonym Skrevet 17. april 2011 #26 Skrevet 17. april 2011 Kona mi har aldri sugd meg, og såvidt jeg vet har hun aldri sugd noen andre heller. Hun syns det hele bare er en ekkel tanke og noe hun absolutt ikke kunne tenke seg å prøve. Jeg blir jo lettere fortvilet og lurer på hva jeg skal gjøre. Er det noen som har noe tips? Er det noen kvinner der ute som har vært i samme situasjon? Altså som har vært "mot" suging, men som har prøvd likevel? Hvordan gikk det? Har dere vendt dere til det? Liker dere det? Jeg var veldig nervøs for å suge kjresten min, men han hadde så sykt lyst til det og jeg ville gjøre alt for å tilfredstille han. Men vi gikk med på noen betingelser, som var at han ikke skulle presse den inn, for det var min jobb. At han ikke fikk sprute meg i munnen, fordi det var første gang og jeg skulle først bli vandt med det og sånn. Og at han ikke skulle klage på meg, heller forklare hvordan jeg skule gjøre det Det gikk ganske greit, smakte ikke noe særlig godt, men det funket. Bare vis henne at hun kan stole på deg så går det nokk fint skal du se. Kos deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå