Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hvilken skal jeg velge? Har dere tips om en varmebeskyttende spray/krem som er god? Vil gjerne ha tips om både dyre og billige:)
Ludvig sin mamma :) Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Redken har en fin som jeg bruker ved varmeføning. Satinwear 02 Lett føn-lotion som kontrollerer brus, statisk elektrisitet og gjør håret lett og gre. Beskytter mot varmeverktøy og forhindrer farget hår i å falme. Helt nydelig blir håret!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Redken har en fin som jeg bruker ved varmeføning. Satinwear 02 Lett føn-lotion som kontrollerer brus, statisk elektrisitet og gjør håret lett og gre. Beskytter mot varmeverktøy og forhindrer farget hår i å falme. Helt nydelig blir håret! Tusen takk:)
Ludvig sin mamma :) Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 det er jeg usikker på, kjøpte den for ett år siden på smartclub. Har holdt lenge.. hmmm.. da er den vel snart tom.
California Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Hvilken skal jeg velge? Har dere tips om en varmebeskyttende spray/krem som er god? Vil gjerne ha tips om både dyre og billige:) Kerastase Resistance Ciment Thermique er i følge InStyle den beste varmebeskyttende kremen for 2008. Har den ikke selv, men frisøren brukte den på meg sist jeg var der. Selv har jeg Paul Mitchell Heat Seal spray, og den er ikke overbevisende bra. Kerastase finner du her Lookfantastic.com ca £13 + porto, så litt dyr er den jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå