Gjest Gjest_Cathrine_* Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg og mannen har et bra forhold,som de fleste andre par.Men nå i det siste har han vært over hos nabodama og reparert vaskemaskinen hennes,fordi den var ødelagt og han har peiling på sånne ting.Hun er jo en delikat dame og er alltid pent kledd,så jeg skjønner jo at menn skulle falle for henne for å si det sånn.Og tingen er at hun utnytter ham.Første dagen hadde hun spurt ham om han kunne være så elskverdig å massere føttene hennes,fordi hun hadde vært ute og shoppet hele dagen og hadde så vondt i de.Mannen min er alt for snill,og sier aldri nei.Og han masserte dem før hun hadde dusjet og tatt av seg nylonstrømpebuksa,fordi da var det deiligst mente hun .Jeg har sagt hva jeg mener om saken,og at jeg synes det er kvalmt og dårlig gjort ovenfor meg.Men mannen min mener på at de bare er venner.Nå de siste gangene har han smurt dem inn med olje og massert dem i over en time,fordi da får hun mer varme i føttene mener han.Jeg mener dette er feil,men hva skal jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Du kan jo massere føttene på en eller annen mann. Og se om din mann vil like det
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Selvsagt er det feil! Hadde min mann massert nabokjerringa kunne han bare kommet seg ut herifra iallefall!!
lillemy8808 Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 At han da virker en smule naiv og som du sier er "altfor snill" og gjør hva enn man ber ham om, er jo ikke bra. Og at hun da utnytter det etter ditt syn, er jo ikke bra. Har du snakket med nabodama og sagt at du ikke liker at mannen din driver på slik hos henne? Greit nok at mannen din burde gå og si klart ifra selv, men iblant så hjelper det mer at DU går og sier ifra til HENNE, slik at hun da forhåpentligvis blir sur og ikke vil ha mer med han å gjøre. Problem løst. Eller det kan jo være at de bare er venner? Massasje trenger jo ikke å være noe seksuelt. Men med oljer og i en time.. vel.. da ville jeg også spurt hva hun trodde hun gjorde for noe.
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 At han da virker en smule naiv og som du sier er "altfor snill" og gjør hva enn man ber ham om, er jo ikke bra. Og at hun da utnytter det etter ditt syn, er jo ikke bra. Har du snakket med nabodama og sagt at du ikke liker at mannen din driver på slik hos henne? Greit nok at mannen din burde gå og si klart ifra selv, men iblant så hjelper det mer at DU går og sier ifra til HENNE, slik at hun da forhåpentligvis blir sur og ikke vil ha mer med han å gjøre. Problem løst. Eller det kan jo være at de bare er venner? Massasje trenger jo ikke å være noe seksuelt. Men med oljer og i en time.. vel.. da ville jeg også spurt hva hun trodde hun gjorde for noe. Hun ? Det er jo ikke hun som gjør en feil her, men mannen hennes som faen ikke har guts nok til å stoppe det og si nei
lillemy8808 Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Hun ? Det er jo ikke hun som gjør en feil her, men mannen hennes som faen ikke har guts nok til å stoppe det og si nei Ja jeg vet, men klarer han ikke å si nei fortsatt, så må jo noen stoppe dette her. Og hun burde jo virkelig se selv at man lar ikke noen annens ektemann sitte i en time og massere føttene med oljer, og at det virker veldig feil. Hun har jo sikkert også skjønt at han er en "ja-mann" og at det er derfor hun gjør det, tror du ikke? Hun ville neppe lagt seg etter en "sterk" mann som sa "nei dette gjør jeg ikke, det gjør jeg kun på kona mi". Så får hun seg kanskje en kraftig vekker også, om hun ikke mener dette mer enn vennskaps-massasje, at ulike kvinner ser litt annerledes på slik oppførsel og at hun ikke burde gjøre det mer.
Miamor Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Jeg hadde ikke syntes noe om det i det hele tatt! Og jeg ser slett ikke på meg selv som prippen og er overhodet ikke den sjalu typen. For meg er fotmassasje noe kjæresten gjør med meg, og ingen andre... Vet ikke helt hvorfor, kan ha noe med at det er så deilig at jeg ikke vil at han skal gjøre sånt med andre enn meg...
kospia Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Hadde mannen min gjort noe sånt hadde jeg blitt sinna
Nabodama Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Jeg og mannen har et bra forhold,som de fleste andre par.Men nå i det siste har han vært over hos nabodama og reparert vaskemaskinen hennes,fordi den var ødelagt og han har peiling på sånne ting.Hun er jo en delikat dame og er alltid pent kledd,så jeg skjønner jo at menn skulle falle for henne for å si det sånn.Og tingen er at hun utnytter ham.Første dagen hadde hun spurt ham om han kunne være så elskverdig å massere føttene hennes,fordi hun hadde vært ute og shoppet hele dagen og hadde så vondt i de.Mannen min er alt for snill,og sier aldri nei.Og han masserte dem før hun hadde dusjet og tatt av seg nylonstrømpebuksa,fordi da var det deiligst mente hun .Jeg har sagt hva jeg mener om saken,og at jeg synes det er kvalmt og dårlig gjort ovenfor meg.Men mannen min mener på at de bare er venner.Nå de siste gangene har han smurt dem inn med olje og massert dem i over en time,fordi da får hun mer varme i føttene mener han.Jeg mener dette er feil,men hva skal jeg gjøre? Herlighet, det var da også en ting å gjøre! Massere føttene til naboen! Og mannen din må jo være lett å lede, ettersom han ikke setter grenser. Og attpåtil flere ganger, i over en time. Som jeg ser det er massasje intime greier som en ikke utfører på hvem som helst, spesielt ikke flere ganger, og langvarig. Ligger det ikke mer i denne saken, tror du?
Dalila Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Hehehe, dette må være tull. Hvis ikke har du en utrolig dustete mann. Og en merkelig nabo.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #12 Skrevet 23. februar 2008 Jeg foreslåar at du blir med og tar deg av fotmassasjen selv neste gang TS
Cienna Skrevet 23. februar 2008 #14 Skrevet 23. februar 2008 Hadde blitt RASENDE Jeg er ikke sjalu, men det der er bare latterlig..."Klarer ikke å si nei...."BUHUUU!!!! va er neste? Jeg snublet og tissen min havnet inni hennes???
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 24. februar 2008 #15 Skrevet 24. februar 2008 For meg er massering av føtter helt klart seksuelt. Jeg hadde aldri massert føttene til en dame med mindre jeg mente noe seksuelt med det
Gjest Tigress Skrevet 24. februar 2008 #16 Skrevet 24. februar 2008 For meg er massering av føtter helt klart seksuelt. Jeg hadde aldri massert føttene til en dame med mindre jeg mente noe seksuelt med det Massasje av føtter treng ikkje vere seksuelt. Det kan faktisk vere heilt vanleg vedlikehald av turkameratar... Men ikkje i dette tilfellet, eg må seie eg ville ha reagert, ja!
Trampe Skrevet 24. februar 2008 #17 Skrevet 24. februar 2008 For meg er det en absurd situasjon. Min mann ville aldri i verden funnet på å massere noens føtter, han masserer ikke mine engang Men uansett om det å massere føtter er vedlikehold eller seksuelt betont er det intimt og for meg helt feil. Man masserer ikke nabokjerringa noen steder med mindre det er ei veldig god venninne og partneren synes det er helt greit.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #18 Skrevet 24. februar 2008 Må si jeg er litt overrasket over de her som tror at mannen i dette tilfellet er svak og ikke klarer å sette grenser. Skjønner ikke at det går an å være så naiv. Massere føtter i en time med olje - hvem som enn gjør det har seksuelle baktanker med det. Mannen her har helt klart lyst på nabodama. Ingenting å lure på. Det er bare et spørsmål om tid før det blir sex ut av det hvis ikke noen setter en stopper for det. Punktum.
Gjest Erik Skrevet 27. september 2010 #19 Skrevet 27. september 2010 Klart det er noe seksuelt over en fotmassasje til en kvinne! Føler denne filmsnutten fra Pulp Fiction oppsummerer fint:
Mia99 Skrevet 27. september 2010 #20 Skrevet 27. september 2010 konfronter henne! Hun prøver å stjele mannen din.. wtf?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå