Gjest Melanie Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hei, jeg skal på ball nå om 2mndr og er litt stressa for jeg har ikke vært heldig med å finne butikker som selger ballkjoler. Bor i Oslo så jeg vet at det er butikker som selger det her. Men HVOR????
Gjest Melanie Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Mange brudesalonger har ballkjoler. Noen adresser?
Wildy Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 http://www.agape-brud.no/?side=dealers&...ers&which=3
Gjest HB Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Prøv Be U i overgangen Akersgate/Ullevålsveien. Har ikke prøvd dem selv, men har sett mye fint i vinduene. Hilsen Lille meg
Gjest Melanie Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Tusen takk! Bare å komme med flere forslag
Liskat Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Noen adresser? Kjenner ikke til brudekjolesalonger i Oslo, dessverre, men veldig mange av dem har ballkjoler. Du kan helt fint soeke paa gulesider.no etter adresser, en del salonger/kjeder, har vel hjemmesider og, saa du kan kikke der, eller et tilf. nr. saa du kan ringe dem og hoere foer du stikker innom.
momo Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Agape ballkjolene er bare nydelige og de er ikke ille i pris. Var på ballkjolevisning hos agape før jul og så utrolig mange nydelige kjoler. Kunne tenkt meg halvparten selv.
Chelsea Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Tina Ritzi på Majorstua har masse kjoler. infoside
Gjest Melanie Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Agape ballkjolene er bare nydelige og de er ikke ille i pris. Var på ballkjolevisning hos agape før jul og så utrolig mange nydelige kjoler. Kunne tenkt meg halvparten selv. Ja så på dem på nettsiden. Var mange flotte kjoler der så skal ta meg en tur dit i morgen
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 23. februar 2008 #11 Skrevet 23. februar 2008 Coast www.coast-stores.com/pws/StoreFinder.ice Tre butikker i Oslo: Byporten, Rådhuspassasjen og Josefinesgate/Bogstadveien
Gjest Bjørnemor Skrevet 23. februar 2008 #12 Skrevet 23. februar 2008 Her er det ballkjoler: http://www.divax.no/group.asp?group=100&sub=99 http://www.kjolesalongen.com/listproducts.asp?groupid=47 http://www.qxl.no/Klaer_sko_og_tilbehor/Da...st28481/P/0/1/0 http://verden.abcsok.no/index.html?q=askepotta&cs=latin1
Catzy Skrevet 23. februar 2008 #13 Skrevet 23. februar 2008 Du kan også prøve Dolla Rosa i Gunerius-bygget. Og så er det en kjolebutikk i Bygdø Allé, som jeg ikke husker navnet på. Ligger mot sentrum, ikke Bygdø, på høyre side når du står med ryggen mot sentrum.
Gjest Melanie Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk for alle råd! Har vært på ganske mange av forhandlerne nå. Agape hadde bare noen få kjoler igjen og hvis jeg skulle bestille måtte jeg gjort det for 4 til 5 mndr siden. Skal prøve å kontakte dem i Hamar og Drammen da.. Dolla rosa hadde heller ingen som falt i smak desverre. Var innom en del butikker i Oslo for noen dager siden og fant fint lite. Noen som vet om steder utenfor sentrum? Kan godt være utenfor Oslo. Men kanskje ikke så langt Begynner å bli litt stressa nå. Liker å ha alt klappet og klart i god tid. Hehe
Gjest HB Skrevet 26. februar 2008 #15 Skrevet 26. februar 2008 Utenfor Oslo kan du prøve Carla og Celine på Lillestrøm Torv. Celine har og en butikk på Strømmen Storsenter. Jeg observerte i helgen at Carla hadde slag på lange kjoler. Kanskje Mostue ved Vinmonopolet på Lillestrøm også kan ha noe. Hilsen Lille meg
Goldilocks Skrevet 26. februar 2008 #16 Skrevet 26. februar 2008 Du kan jo også sjekke ut ebay, veeeeeeldig mye fint
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 Prøvde du hos Tina Ritzi da! Vet ikke hvordan utvalget er nå, men de har iallfall hatt nydelige kjoler når jeg har vært innom.
Gjest Wildcat Skrevet 29. februar 2008 #18 Skrevet 29. februar 2008 Eden brud på Grünerløkka har selger også ball/selskapskjoler. Vet ikke hvor lang leveringstid de har på selskapskjoler, men de har ekstremt god service der, så du kan iallefall høre etter hva de kan klare av leveringstid. Har akkurat kjøpt med brudekjole der, og er veldig fornøyd med servicen. Ellers så er som andre har nevnt her Coast et veldig bra alternativ. Jeg kjøpte meg ballkjole på Benedicte Ferner på Frogner for et par år siden, de hadde også litt utvalg på det. Litt vel snobbete betjening etter min smak, men... hehe.
Gjest Melanie Skrevet 1. mars 2008 #19 Skrevet 1. mars 2008 Nå tror jeg at jeg har fått tak i den kjolen jeg vil ha!:D:D Det var en spesiell type kjole jeg ville ha på agape så jeg ringte til alle butikkene i Norge. Og det viste seg at de hadde den på agape i Trondheim. Skal få den om et par dager men er litt spent for jeg har jo ikke prøvd den og den er i det minste laget (32-34)Men jeg satser (håper håper!!) at den passer I mellomtiden setter jeg veldig pris på alle forslagene! Bare å komme med fler.
Gjest Melanie Skrevet 4. mars 2008 #20 Skrevet 4. mars 2008 Da var kjolen kjøpt og betalt og den passet helt perfekt! Tusen takk for alle gode forslag og n spesiell takk til Wildy for linken Nå gleder jeg meg virkelig :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå