Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 noen måneder siden glemte jeg noen hansker hos en fyr jeg ble med hjem ( men som jeg ikke hadde ons med ... glemte hele han helt til det begynte å tikke inn meldinger om hanskene som var glemt.. for å gjøre en lang historie kort så har det vært mye mas om disse hanskene, forrige dag ble jeg vekket av en forklaring på hvorfor hanskene var sendt så sent, ( jeg som ba han sende dem og jeg trodde han tullet og ba han la meg være i fred ) tror ikke dere at disse hanskene lå i post kassen i går .. å joda.. Ringte han, men han tok ikke telefonen, spurte om han var redd meg,men neida, han var bare så opptatt med middagen ( ja, særlig, men ikke opptatt med å sende meldinger om noen stakkars hansker i månedsvis, ja jeg vet han bare spiller gjøk, spiller med jeg så nå venter jeg på noen sokker og en ny lue i posten... jeg er ekspert på å finne slike små rare menn
Gjest Yihaa Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg synes du virker litt rar, jeg.... Er dette tulletråd nr. 967 denne uken?
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Er ingen tulletråd, ikke min feil at den fyren maser om de hanskene hele tiden, venter spent på om jeg får ett par nye;)
Gjest Yihaa Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Nye? Javel, i første innlegget ditt lå de i postkassa di i går....
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Nye? Javel, i første innlegget ditt lå de i postkassa di i går.... ja, men jeg skrev en melding til han om at jeg trengte ett par nye i en annen farge....
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Men var det ikke dine gamle hansker som du hadde glemt da? Det virker som om dere passer godt sammen.
Gjest Valiant Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Jeg synes du virker litt rar, jeg.... Er dette tulletråd nr. 967 denne uken? nei 968
Gjest Reka Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor skal han kjøpe hansker til deg?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Ja,dere passer sammen som hånd i hanske...
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 noen måneder siden glemte jeg noen hansker hos en fyr jeg ble med hjem ( men som jeg ikke hadde ons med ... glemte hele han helt til det begynte å tikke inn meldinger om hanskene som var glemt.. for å gjøre en lang historie kort så har det vært mye mas om disse hanskene, forrige dag ble jeg vekket av en forklaring på hvorfor hanskene var sendt så sent, ( jeg som ba han sende dem og jeg trodde han tullet og ba han la meg være i fred ) tror ikke dere at disse hanskene lå i post kassen i går .. å joda.. Ringte han, men han tok ikke telefonen, spurte om han var redd meg,men neida, han var bare så opptatt med middagen ( ja, særlig, men ikke opptatt med å sende meldinger om noen stakkars hansker i månedsvis, ja jeg vet han bare spiller gjøk, spiller med jeg så nå venter jeg på noen sokker og en ny lue i posten... jeg er ekspert på å finne slike små rare menn Hvorfor i allverden tror du at han skal sende deg sokker og kjøpe en ny lue til deg? Ser du ikke forskjellen mellom å sende deg dine ehene hansker som du har glemt, og å kjøpe nye klær til deg?
Lille Lea Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 Ja,dere passer sammen som hånd i hanske... Ler høyt!! Hahaha! fy fader hvor dårlig humor jeg har!! hahaha... Mulig jeg er litt overtrøtt... funny..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå