Gjest Stresset gjest... Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Har forsøkt: Kanebo Totalt Finish og ID. mineralfoundation. Kanebo: likte denne da jeg var yngre, men syntes den fremhever rynker så jeg har sluttet med den ID: er god, jeg bruker 2.0 light. Det eneste er at jeg lurer på om den gir meg litt uren hud, føler at jeg får oftere store underjordiske kviser nå enn før. Føler også at den fremhever porer. Jeg er 37 år, har normal hudtype. Ønsker noe som jevner ut min egen hudfarge, men som ser naturlig ut og for ALL del noe som ikke fremhever rynker og linjer. Har aldri noensinne brukt vanlig flytende foundation, innbiller meg at resultatet blir fryktelig sminken, jeg vil se så naturlig som mulig ut. Tips? Har lest og lest innpå sidene her og det er jo drøssevis av anbefalinger så jeg burde sikker finne ut av dette selv, men jo mer jeg leser jo mer forrvirret blir jeg.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg kjøpte Guerlain Parure Foundation nettopp, og jeg er KJEMPEfornøyd! Den gir en glatt hud og varer lenge uten å "synes." Anbefales på det sterkeste.
Opal Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er 34 år, bruker lite sminke, men har begynt å få sansen for å jevne ut ansiktsfargen litt. Jeg har prøvd ID men det klødde og jeg ble fort blank, har også prøvd et par andre foundationer som ikke var mineralsminke, men de like jeg heller ikke. Nå prøver jeg ut KissMe, og trives godt med det så langt. Ekstra kjekt er det at det er enkelt å handle prøver derfra siden det er Norsk selger og rask leveringstid.
Gjest stresset gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er 34 år, bruker lite sminke, men har begynt å få sansen for å jevne ut ansiktsfargen litt. Jeg har prøvd ID men det klødde og jeg ble fort blank, har også prøvd et par andre foundationer som ikke var mineralsminke, men de like jeg heller ikke. Nå prøver jeg ut KissMe, og trives godt med det så langt. Ekstra kjekt er det at det er enkelt å handle prøver derfra siden det er Norsk selger og rask leveringstid. Hvor bestiller du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå