Gjest LoisLane Skrevet 1. mai 2003 #1 Skrevet 1. mai 2003 Håret mitt begynner endelig å få litt lengde, men det har så lett for å bli bustete! Jeg gjør ikke så veldig mye for håret - gir det en god vask, lar balsamen sitte lenge i og lufttørker det. hva er ditt beste tips for å få blankt og lekkert hår?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2003 #2 Skrevet 1. mai 2003 Jeg bruker en shine spray fra KMS, fjerner brus og håret ser blankere ut.
Bradshaw Skrevet 2. mai 2003 #3 Skrevet 2. mai 2003 Jeg bruker en voks-sak fra paul mitcell, den er veldig god, fjerner brus, sammtidig som håret blir litt rocka! En voks på spray fra bedhead. tigi er også vekdig god!
myagi Skrevet 2. mai 2003 #4 Skrevet 2. mai 2003 Jeg bruker Undone fra Redken (fjerner brus) Hvis jeg skal være ekstra fin så bruker jeg Glass Look også fra Redken. Den trenger man bare bruke pittelitt av hvis ikke så blir håret fett!!! Så den flasken holder jo herfra til evigheten :D
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #5 Skrevet 4. mai 2003 Hei! Kanskje du burde bytte balsamprodukt? Det er kjempeforskjell på forskjellige typer, noen er "feite", andre er lettere osv.. Balsam skal forøvrig faktisk ikke sitte i lenge, ifølge en frisør jeg nettopp var hos. Jeg opplever hvertfall noen ganger at håret bare blir tungt og matt, ikke særlig luftig og blankt av balsam. Ellers er det et godt gammelt kjerringråd å bruke litt eplesidereddik i siste skyllevann for at håret skal bli blankere.
Sister Blue Skrevet 4. mai 2003 #6 Skrevet 4. mai 2003 Vet ikke om dette kan sies å være det beste tipset for å oppnå blankere hår, men det er iallefall det desidert rimeligste; skyll manken i iskaldt vann etter vask! Frister alltid til gjentakelse..
Gjest Lea Skrevet 4. mai 2003 #7 Skrevet 4. mai 2003 Vet ikke om dette kan sies å være det beste tipset for å oppnå blankere hår, men det er iallefall det desidert rimeligste; skyll manken i iskaldt vann etter vask! Frister alltid til gjentakelse.. Og samtidig får håret sjokk og mister all naturlig glans. Bruk i såfall lunkent vann.
Gjest Tristessa Skrevet 4. mai 2003 #9 Skrevet 4. mai 2003 Hvordan kan håret få sjokk når det kun er døde celler? Skyller håret mitt ofte i iskaldt vann, synes det er deilig, og dessuten får jeg finere hår av det.
Sister Blue Skrevet 4. mai 2003 #10 Skrevet 4. mai 2003 Me too Trist Men på gretne morgenkvisten er det ikke alltid jeg ORKER å utsette meg for det, så.. Mulig håret blir "mattere" på lang sikt, men de dagene jeg har skyllet det i kaldtvann er det "luftigere" og merkbart mer glansfullt. Hørt at "skjellene" lukker seg pga. det kalde vannet.
Gjest Tristessa Skrevet 4. mai 2003 #11 Skrevet 4. mai 2003 Kan ha noe for seg det, ja. Nei, ingen ting er som å skylle håret i kaldt vann på sommerdager eller når en har blitt varm i toppen av andre ting. Og det trusler om at hele håret skal falle av eller bli rosa til for at jeg skal slutte med det.
ivanka Skrevet 5. mai 2003 #12 Skrevet 5. mai 2003 det er billig og effektivt å skylle håret i kaldt vann, som får det ytterste skjell-laget til å lukke seg/legge seg flatt, så overflaten blir glattere og blankere. det som er bra, er at vannet slett ikke trenger å være iskaldt for at det skal virke, lunkent holder lenge! helt sant. behagelig svalt gjør susen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå