Gjest prestekrage Skrevet 22. februar 2008 #1 Del Skrevet 22. februar 2008 Skulle gjerne ønsket noen en god helg eller tilsvarende- på russisk. Ønsker også; Hei! Klem Hilsen Ønsker om en fin dag Åh- det hadde vært så gøy om noen kunne hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Del Skrevet 22. februar 2008 her er noen fraser. Du kan google på russian phrases e.l. for å finne mer. De fleste reisehåndbøker (som handler om russiske steder) har også en liten parlør hvor du lærer de viktigste frasene. Ta en tur på biblisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 22. februar 2008 #3 Del Skrevet 22. februar 2008 Tusen takk! Det var midt i blinken! Da fikk jeg sendt avgårde en hilsen på russisk! (så får jeg evt spørre igjen når jeg får svar!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 22. februar 2008 #4 Del Skrevet 22. februar 2008 Allerførst leter jeg etter ordet "norsk"... (skal skrive "snakker du norsk") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 22. februar 2008 #5 Del Skrevet 22. februar 2008 Om noen kan hjelpe meg med å oversette fra russisk til norsk (på pm) blir jeg veldig veldig glad.... Straffa for å skulle imponere er at jeg blir sittende igjen som ett sprøsmålstegn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feltyourshape Skrevet 25. februar 2008 #6 Del Skrevet 25. februar 2008 Om noen kan hjelpe meg med å oversette fra russisk til norsk (på pm) blir jeg veldig veldig glad.... Straffa for å skulle imponere er at jeg blir sittende igjen som ett sprøsmålstegn!!! Jeg har en bachelorgrad i russisk til sommeren, så kanskje jeg kan hjelpe deg? "Snakker du/De norsk?" Uformelt: Ты говоришь по-норвежски? Formelt: Вы говорите по-норвежски? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinochka Skrevet 1. mars 2008 #7 Del Skrevet 1. mars 2008 If U need any russisk translation - why U don`t ask us - russians! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå