Gjest Sirnor Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 (endret) Har funnet meg en fantastisk fin brudekjole på QXL, som jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe. Men så har man jo den skepsisen om å kjøpe slike ting uprøvd å litt usett. Får ikke sett hvordan kjolen ser ut når man står, og får ikke sett ryggen på den. Kan bestemme selv hvordan ryggen skal se ut, men det er jo heller ikke lett. Noen andre som har kjøpt på QXL, eller lignende? Som har noen tips eller råd om hvordan man skal gjøre dette? Endret 22. februar 2008 av Sirnor
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Noen andre som har kjøpt på QXL, eller lignende? Som har noen tips eller råd om hvordan man skal gjøre dette? Ja, jeg kjøpte brudekjole på qxl. Jeg sjekket kommentarene til selgeren og alt så bra ut og folk var fornøyde, men når jeg fikk brudekjolen satte jeg med ned og strigråt. Den var helt utrolig stygg og ikke lik bildet i det hele tatt! Husker ikke ordrett hvilken selger det var, men hvem er det som er selger av den du ser på? Jeg vet at Torunns Drømmekjoler er en selger som veldig veldig mange er fornøyde med, så du kan jo eventuelt prøve henne. Hun har fått egen nettside også nå: drommekjoler.com Av det jeg har forstått, så syr Torunns Drømmekjoler akkurat den kjolen du vil ha, så du kan ta det bildet fra qxl og si at du vil ha en sånn en. Angående ryggen, så vil jeg anbefale snøring. Det er lettest å tilpasse hvis kjolen ikke er 100% riktig størrelse i overdelen, noe som jo er lett når det kjøpes over nettet. Lykke til!
Gjest 10.08.08 Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Ja, jeg kjøpte brudekjole på qxl. Jeg sjekket kommentarene til selgeren og alt så bra ut og folk var fornøyde, men når jeg fikk brudekjolen satte jeg med ned og strigråt. Den var helt utrolig stygg og ikke lik bildet i det hele tatt! Husker ikke ordrett hvilken selger det var, men hvem er det som er selger av den du ser på? Jeg vet at Torunns Drømmekjoler er en selger som veldig veldig mange er fornøyde med, så du kan jo eventuelt prøve henne. Hun har fått egen nettside også nå: drommekjoler.com Av det jeg har forstått, så syr Torunns Drømmekjoler akkurat den kjolen du vil ha, så du kan ta det bildet fra qxl og si at du vil ha en sånn en. Angående ryggen, så vil jeg anbefale snøring. Det er lettest å tilpasse hvis kjolen ikke er 100% riktig størrelse i overdelen, noe som jo er lett når det kjøpes over nettet. Lykke til! Må bare slenge inn litt skryt av Torunns Drømmekjoler jeg også.Fantastisk service og utrolig nydelige kjoler.De syr akkurat den kjolen du vil ha,uten at det koster skjorta. Anbefaler også snøring,det er det safeste:)
Gjest Sirnor Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Takk for tipset! Hun heter miras miras hun som selger den kjolen. Har hatt nettbutikk før også. Ja snøring har jeg tenkt å ha uansett, eller korsettrygg som det vel heter. Vil ha litt muligheter innen størrelsen ja. Det som er er at jeg får ikke sett hvordan hele kjolen vil se ut når jeg står (på bildet sitter modellen, og kjolen er bredt utover). Jeg skal sjekke Torunns kjoler. Tusen takk for tipset
kompi Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 miras miras har jeg vært i kontakt med også. Vet det var en her inne som var veldig fornøyd med henne. Hun tar også imot bestillinger etter mål! Tror jeg skal få sydd en kjole igjennom henne.. er det noen fler som har kjøpt kjoler igjennom henne???
Noli Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Jeg ville nok aldri turd det, da skulle det i så fall ha vært en kjole som er enkel å legge opp, sy inn eller ut og tilpasses meg.
Gjest Gjest-igjen Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Hun heter miras miras hun som selger den kjolen. Har hatt nettbutikk før også. Meg igjen, som var misfornøyd med qxl, og det var mirasmiras jeg kjøpte fra. Vil anbefale Torunns Drømmekjoler langt mer enn mirasmiras!!!! På bildet var kjolen helt nyyydelig, med fine broderier på nede på skjørtet og litt på brystet. Når kjolen ankom meg, var det langt ifra broderier, det var stygge brunaktige paljetter som gjorde mønsteret helt annerledes og mye større enn det var på bildet Kopier er alltid en risiko... derfor kjøpte jeg meg en ekte, jeg orket ikke den skuffelsen enda en gang, selv om det var mye billigere så ville jeg aldri vært fornøyd med å gå i en kjole jeg hatet på selveste Dagen
Gjest Sirnor Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Gjest: Er det lenge siden du kjøpte kjole fra henne? Skal ta kontakt med Torunns drømmekjoler å høre om de er villige til å sy min kjole og høre hvor mye det vil koste... Den er ganske stor og ekstravagant, så kan bli vanskelig. Men var inne på siden drommekjoler.com og de hadde faktisk flere av kjolene som mirasmiras har. Noen var dyrere, noen var billigere, men tror ikke min kjole blir så billig, ser ut som den kan være vanskelig å sy.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Gjest: Er det lenge siden du kjøpte kjole fra henne? Det er ca et halvt år siden. Og hvis du ser på en kjole med mye forskjellig stoff, så kan jeg garantere at den ikke blir lik. Mirasmiras bruker ikke samme kvalitetsstoff som det du får ellers. Beklager all den negative kritikken, men jeg ønsker ingen å vente spent og glad på en drømmekjole for så å få hele drømmen knust og sitte igjen helt frustrert og ikke aner hva man skal gjøre...
Gjest Gjest_talkmarchine_* Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Har funnet meg en fantastisk fin brudekjole på QXL, som jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe. Men så har man jo den skepsisen om å kjøpe slike ting uprøvd å litt usett. Får ikke sett hvordan kjolen ser ut når man står, og får ikke sett ryggen på den. Kan bestemme selv hvordan ryggen skal se ut, men det er jo heller ikke lett. Noen andre som har kjøpt på QXL, eller lignende? Som har noen tips eller råd om hvordan man skal gjøre dette? Hei jeg har kjøpt av ei på qxl..er kjempefornøyd..kjolen ble bedre en jeg regnet meg ..så jeg må bare anbefale det:-) Jeg kjøpte denne: http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=5...mp;LanguageNR=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå