Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en ny leppepomade/krem for tørre lepper. Jeg har brukt Eight Hour Cream og Rosebudsalve ganske lenge, men nå føler jeg at leppene mine er 'mettet' av disse merkene. Eight hour cream har i hvert fall ingen effekt lenger, den legger seg bare utenpå og det blir stygt.

Så da trenger jeg tips om noe nytt! Gjerne et kvalitetsprodukt fra taxfreen, jeg bruker uansett Blistex i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på Weleda Everon her inne, og bli overbevist. Langt bedre enn noe produkt du finner på taxfreen.

Gjest Gjest_anna_*
Skrevet

Weleda sin er god, men jeg liker i grunnen Vitamin E leppomade fra Body Shop bedre. Den lukter og smaker ingenting, og er kjempegod.

Skrevet

Vet du om de har Weleda Everon på Kinsarvik? Jeg fant den ikke på nett, men de hadde jo mange andre Weledaprodukter. Hvor ellers kan jeg kjøpe den?

Den var for billig til å bestille på nett, frakten blir jo dyrere enn selve leppepomaden.

Skrevet

Selv om du skriver at du allerede bruker Blistex, kan det jo være at det ikke er akkurat denne du bruker, for jeg sverger til Blistex MedPlus til mer "medisinsk" behandling av leppene. Den fåes kun på apoteket, tror jeg? Mye mykere i konsistensen, sitter lenger og behandler bedre enn den "vanlige" lyseblå varianten men kjøper på super'n :) .

Skrevet

Takk, men jeg vil helst unngå krukke. :)

Skrevet (endret)

De selger den på Kinsarvik, jeg pleier å kjøpe mine på Kinsarvik i sentrum. :)

Endret av Quirky
Skrevet (endret)

Lavera er også et bra alternativ. Kjøpte den på helsekosten da jeg gikk tom for Weleda Everon (og helsekosten var utsolgt!), kostet 39kr og er mineralolje-fri!

Endret av California
Skrevet

Jeg er super fornøyd med Biotherm sin nye lepomade ( i krukke )

Den er helt super, aldri vært så fornøyd. Synes faktisk jeg bruker litt mindre enn normalt ( jeg er sikkelig avhengig av lepomade ). Verdt et forsøk, selv om den er i krukke.

Skrevet

Jeg slår et slag for Jasons Lips Bee Healthier igjen jeg da :) Synes virkelig den er utrolig bra... Weleda og Lavera som er nevnt tidligere er også bra, men Jason er favoritten!!! OG den billigste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...