Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #21 Skrevet 24. februar 2008 Det stemmer vel ikke helt? Du har jo skrevet i Inloves dagbok. Og så leser du sikkert Toro sin, eller er du lei av ham? Jeg tror også du leser Mysan og Pax sine dagboker. Og så har du lagt igjen hilsen i Milkyway's dagbok.
mysan Skrevet 24. februar 2008 #22 Skrevet 24. februar 2008 Jeg leser fast Cata og Bettie sin dagbok, og er mer eller mindre jevnlig innom Navnløs, Pax, Hu i Svingen og Leo... og så tar jeg en sving innom andre i ny og ne, for å se hvem flere er.
Nabodama Skrevet 24. februar 2008 #23 Skrevet 24. februar 2008 Jeg leser ikke fast i noen, men det er et par jeg er innom av og til.
Gjest Valiant Skrevet 24. februar 2008 #24 Skrevet 24. februar 2008 jeg har ikke en gang fått med meg at det er dagbøker her. uansett så leser jeg ingen. Har ikke noe spesiel innteresse i det.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2008 #25 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har blitt fast leser hos noen av dere (kanskje ikke like flink til å legge igjen noen ord, men...) Hvilke leser du? Kanskje like greit å ikke vite hvem som er innom og leser. Fikk meg til å tenke på den gangen for maaange år siden da min søster og venninna hennes hadde faste dager hvor de snik leste dagboka mi. Og likevel starter du denne tråden
Gjest GossipGirl Skrevet 18. mars 2008 #26 Skrevet 18. mars 2008 (endret) Følger med på Endret 2. april 2008 av VictoriaSecret
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå