Gå til innhold

Hvike dagbøker leser du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har blitt fast leser hos noen av dere

(kanskje ikke like flink til å legge igjen noen ord, men...)

Toro

Tristessa

Vannmelon

barelillemeg

Multi

Malle

Monja

Lano

Pax

Svimle

iingvild

Kira

Skravla

Saeria

fru Fomle

Hvilke leser du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg leser og skriver fast i dagbøkene til Badiane, Dalwhinnie, Junia, Fresi, Morgan le Fay, Bodillen, Faerie, Toro, Nilma og Nigo. Litt mer sporadisk i en del andre dagbøker.

Skrevet

Er fast leser og sporadisk spor-gjenlegger hos Alive, Chica, GossipGirl, Lano, LilleBallerina, Ada Blûe og Milkyway, og litt mer sporadisk hos ganske mange andre.

Skrevet

Jeg leser og skriver i dagbøkene til Loevinna, linky, Leela, LaraCroft, Midnattsol, Ottine. Og min egen, selvfølgelig! Sporadisk hos noen få andre.

Skrevet

Det er stygt å lese andre folk sine dagbøker.

Gjest marihan
Skrevet

Ja, huff huff

Gjest marihan
Skrevet

Jeg leser fast i GossipGirl, Miss Ariel, SilkeSatan, Loevinna, Lille Ballerina, Zarabi. I hvertfall de jeg kommer på nå :) Ellers hender det rett som det er at jeg stikker innom andre og legger igjen en lite spor.

Skrevet

Fast leser jeg i alle fall Linn3c og jente 79 sine, og ganske så fast også Chica. Sporadisk en del andre.

Er ikke så aktiv dagbokleser som jeg var før...

Skrevet

Jeg leser Tabris og Barelillemegs dagbøker. Og litt i andre undt omkring!

Skrevet

Jeg leser og skriver i : marihans, GossipGirl, smaksløk, Inwe, Fru Fomle, Lille Ballerina og Milkyway :)

Skrevet

Fikk meg til å tenke på den gangen for maaange år siden da min søster og venninna hennes hadde faste dager hvor de snik leste dagboka mi.

:nei:

Skrevet

Leser i så og si alle graviditets- og prøvedagbøkene jeg...

Og så fire-fem generelle.

Skrevet

Imli og Inwe er vel de jeg følger med på...

Skrevet

Oj, det er egentlig ganske mange. Graviditets og prøverdagbøker, og noen generelle dagbøker.

Skrevet

Jeg følger med hos Bettie, Bustetroll og Barelillemeg. :]

Skrevet

De som tilfeldigvis ligger på Nye innlegg en gang i blant. Men det er få som fanger min interesse sånn at jeg leser dem jevnlig.

Skrevet
Ingen faktisk!

Det stemmer vel ikke helt? Du har jo skrevet i Inloves dagbok. Og så leser du sikkert Toro sin, eller er du lei av ham? Jeg tror også du leser Mysan og Pax sine dagboker. :)

Skrevet

Jeg leser og skriver ganske sporadisk i Toro, Kira, Frysepulver, Smak og Miamis bøker. Er også enda mer sporadisk innom Yvonne og Fru Fomle sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...