Brukernavn Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg så i forbifarten i en reklameavis at det var et vinskap med to kjølesoner (en til hvit og en til rød) på tilbud til 1495 eller 2495. Tror det hadde plass til ca 20 flasker!? Jeg var sikker på at det var Jernia, men kan ikke finne noe sånt på hjemmesiden der. Noen som har sett annonsen, eller vet om et vinskap med tilsvarende spesifikasjoner til en rimelig pris? (Det viktigste er at det er to temperatursoner og at den ikke koster mer enn 2500)
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 De eneste jeg vet som lager vinskap med to kjølesoner er Norcool.
Tropehus Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 De fleste leverandører tilbyr vinskap med to eller flere temperatursoner, Samsung ha blandt annet en modell som koster mellom 2500 og 3000. Jeg vil råde deg til å vente til du har rød til et skikkelig skap (12-15 000+), eller la være. Skap som koster under 10 000 kroner egner seg ikke til å lagre vin i da de ikke er vibrasjonsfrie og det er ikke bra for vinen at den lagres med vibrasjon - da kan du like gjerne ha den i kjøleskapet
Brukernavn Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 De fleste leverandører tilbyr vinskap med to eller flere temperatursoner, Samsung ha blandt annet en modell som koster mellom 2500 og 3000. Jeg vil råde deg til å vente til du har rød til et skikkelig skap (12-15 000+), eller la være. Skap som koster under 10 000 kroner egner seg ikke til å lagre vin i da de ikke er vibrasjonsfrie og det er ikke bra for vinen at den lagres med vibrasjon - da kan du like gjerne ha den i kjøleskapet Takk for godt innspill. Dette visste jeg ikke! Nå er ikke skapet til meg, men til min mor, så jeg skal fiske litt med henne og høre om hun var klar over dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå