Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste ukene hatt hudforandringer. Fått flere røde prikker/kviser i panna og litt små "nupper" på kinnbena. På hakepartiet har jeg også fått litt fler urenheter og i tillegg sorte prikker.

Har lagt merke til at huden ellers på kroppen er så tørr at jeg ser ut som om jeg har et hvitt pulver på legger og lår.

Har begynt å trene mye mer, og da vet jeg at jeg bruker å få litt hudforandringer en liten periode.. (Andre som merker det, og hvorfor?)

Så hva er det som skjer? Bruker Decleor produkter (neroli-oljen, rens, hydra floral krem) og i.d. som make up.

Er jeg i et for tørt miljø? Bør jeg bytte produkter? Kan det være bare midlertidig som vil normalisere seg? Rense mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er jo sesongen for tørr hud, jeg pleier også ha ganske tørr hud på denne tiden..

Mulig du er i et for tørt miljø?

Jeg hadde kanskje prøvd en krem som gir litt mer fuktighet i akkurat denne perioden?

Bruker du bodylotion?

Skrevet

I perioder hvor jeg trener mye utholdenhet får jeg ofte litt småproblemer med huden. Jeg blir lett tørr og sår over hele kroppen, får mere nupper og tendensen til kviser. Det har hjulpet litt å bruke godt med bodylotion samt sørge for masse vann. For meg tror jeg det er litt det at huden reagerer på mye svette over lengre tid enn vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...