Tusenfryd Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Ikke at jeg bruker den veldig ofte - en gang i uken kanskje - men det er jammen meg ofte krøll med den. Sånn med tilgang, mener jeg. grrr... måtte bare få det ut!
Femiline Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Ikke at jeg bruker den veldig ofte - en gang i uken kanskje - men det er jammen meg ofte krøll med den. Sånn med tilgang, mener jeg. grrr... måtte bare få det ut! Enig med deg, kom på jobb i dag og skulle betale regninger, trodde det var serveren våres det var noe galt med. Slo av og på pc'n. men neida.. Grr.. Forrige helg var den også nede. Nå bytter jeg bank snart..
Sol79 Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Klag til DnB NOR. Kanskje de tar det seriøst om flere sender skriflig klage. Det er for dårlig!
Supramundane Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Dette var en av grunnene til at jeg sa opp kundeforholdet mitt hos DNB Nor. Nå hadde jo naturligvis betingelsene hos min nye bank (Skandiabanken) mye å si, men at det var så mye krøll med nettbanken irriterte meg grenseløst.
Gjest StockDama Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Bruker dnb nettbanken daglig, og jeg har enda ikke møtt noen nedetid eller problemer, merkelig det der.
Gjest Også DnBNOR-kunde Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Felles skjebne, felles trøst.... Eller kanskje ikke?! Problemet har vedvart lenge, så det er kanskje på tide at de begynner å ta dette seriøst? Med mindre de ønsker å kvitte seg med "mannen i gata" som kunde da. En helt vanlig nordmann med sitt boliglån genererer riktignok 50 - 60.000 kroner eller mer i året i inntekt uten at banken må anstrenge seg noe særlig etter hvert som kundene faktisk gjør det meste av jobben selv. Tidligere var det slik at de kunne tilby bedre service enn de fleste andre banker og det syntes mange det var verdt å betale litt ekstra for, deriblant jeg, men de tider er tydeligvis forbi. Når jeg likevel skal ha problemer med både det ene og det andre, kan jeg like gjerne betale litt mindre og det eneste som gjenstår nå, er å velge hvilken annen bank jeg skal benytte.
Gjest antigartner Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Bruker dnb nettbanken daglig, og jeg har enda ikke møtt noen nedetid eller problemer, merkelig det der. Jeg bruker også denne nettbanken daglig i jobbsammenheng, pluss at det er min hovedbank privat også, og i dag er første gang jeg har opplevd ustabil nettbank uten at det var meldt fra om det på forhånd. Jeg kunne i alle fall ikke se at de har gitt melding om det denne gangen. De har hatt nedetid noen helger i løpet av de siste ukene, grunnet omlegging. Det er bare rett og rimelig at denne tiden ikke er lagt til ukedager, da dette er Norges største forretningsbank. Er så fornøyd med kundebehandleren "min" i DnBNOR at det ikke er aktuelt å bytte bank.
Sol79 Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Bruker dnb nettbanken daglig, og jeg har enda ikke møtt noen nedetid eller problemer, merkelig det der. Du må ha fantastisk god timing. Jeg bruker også nettbanken daglig og det er ikke rent sjelden at det er tekniske problemer der. Episoden i dag var faktisk omtalt i VG, og det hadde den vel neppe vært om det ikke var fordi at det skjer hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå