Gå til innhold

Nettbanken til DnB nor nede igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at jeg bruker den veldig ofte - en gang i uken kanskje - men det er jammen meg ofte krøll med den. Sånn med tilgang, mener jeg.

grrr... måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke at jeg bruker den veldig ofte - en gang i uken kanskje - men det er jammen meg ofte krøll med den. Sånn med tilgang, mener jeg.

grrr... måtte bare få det ut!

:kjefte: Enig med deg, kom på jobb i dag og skulle betale regninger, trodde det var serveren våres det var noe galt med. Slo av og på pc'n. men neida.. Grr.. Forrige helg var den også nede. Nå bytter jeg bank snart..

Skrevet

Klag til DnB NOR.

Kanskje de tar det seriøst om flere sender skriflig klage.

Det er for dårlig!

Skrevet

Dette var en av grunnene til at jeg sa opp kundeforholdet mitt hos DNB Nor. Nå hadde jo naturligvis betingelsene hos min nye bank (Skandiabanken) mye å si, men at det var så mye krøll med nettbanken irriterte meg grenseløst.

Gjest StockDama
Skrevet

Bruker dnb nettbanken daglig, og jeg har enda ikke møtt noen nedetid eller problemer, merkelig det der.

Gjest Også DnBNOR-kunde
Skrevet
Felles skjebne, felles trøst.... Eller kanskje ikke?! Problemet har vedvart lenge, så det er kanskje på tide at de begynner å ta dette seriøst? Med mindre de ønsker å kvitte seg med "mannen i gata" som kunde da. En helt vanlig nordmann med sitt boliglån genererer riktignok 50 - 60.000 kroner eller mer i året i inntekt uten at banken må anstrenge seg noe særlig etter hvert som kundene faktisk gjør det meste av jobben selv. Tidligere var det slik at de kunne tilby bedre service enn de fleste andre banker og det syntes mange det var verdt å betale litt ekstra for, deriblant jeg, men de tider er tydeligvis forbi. Når jeg likevel skal ha problemer med både det ene og det andre, kan jeg like gjerne betale litt mindre og det eneste som gjenstår nå, er å velge hvilken annen bank jeg skal benytte.
Gjest antigartner
Skrevet
Bruker dnb nettbanken daglig, og jeg har enda ikke møtt noen nedetid eller problemer, merkelig det der.

Jeg bruker også denne nettbanken daglig i jobbsammenheng, pluss at det er min hovedbank privat også, og i dag er første gang jeg har opplevd ustabil nettbank uten at det var meldt fra om det på forhånd.

Jeg kunne i alle fall ikke se at de har gitt melding om det denne gangen. De har hatt nedetid noen helger i løpet av de siste ukene, grunnet omlegging. Det er bare rett og rimelig at denne tiden ikke er lagt til ukedager, da dette er Norges største forretningsbank.

Er så fornøyd med kundebehandleren "min" i DnBNOR at det ikke er aktuelt å bytte bank.

Skrevet

Du må ha fantastisk god timing.

Jeg bruker også nettbanken daglig og det er ikke rent sjelden at det er tekniske problemer der. Episoden i dag var faktisk omtalt i VG, og det hadde den vel neppe vært om det ikke var fordi at det skjer hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...