Gå til innhold

For mange brudepiker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi først spurte vår brudepike på 10 år om å stille opp, ble hun så paff at hun svarte nei. Fikk deretter to tantebarn på 3 og 6år til å vere brudepiker. Etterhvert som den eldste fikk tenkt seg om ringte hun tilbake å ville veldig gjerne stille opp allikavel.

Blir det for mange? Kan liksom ikke takke nei til noen av dem nå...

Har i tillegg gutten vår på 2 år som kanskje skal gå frem ilag med min far og meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha tre brudepiker - to på 11 og en på 13 år, så jeg synes ikke det er for mange!

Skrevet

Vi skal ha 2 brudepiker på 8 år, en på 2 år og en brudesvenn på 5 år. I utgangspunktet vill jeg ikke ha noen, men min mann hadde spurt om de ville før jeg viste ordet av det. Og når vi først skal ha er det helt greit med så mange syns jeg. For barna er det sikkert en stor opplevelse tror jeg.

Skrevet

Vi har 3 brudepiker og 1 brudesvenn. Si ja til henne da, det blir flott (og sikkert greit med en litt stor jente til å passe på de små). Lykke til - the more the merrier!

Skrevet

Syntes ikke det er for mange.

Vi skal ha 4, ei jente på 6 år som går bak meg, og 3 gutter på 3, 5 og 7 år som går bak henne igjen

Skrevet

Takk for tilbakemeldingene. Har selvsagt allerede takket ja til den eldste, kunne ikke avvise henne etter først å ha spurt henne...

Men jeg tror det skal bli bra, og et godt poeng Imax var at hun kan jo hjelpe til å passe på de små.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...