Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har vært sammen med kjæresten i 4 måneder nå, og de tre ordene går i hodet mitt, om og om igjen, og skriker om å få komme ut. Men jeg tør ikke... redd for at han ikke føler det samme. Noen som har opplevd det samme?
Noli Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg følte det også sånn, så jeg turde ikke si noe. Holdt det hemmelig helt til han sa det først. Jeg er kanskje litt feig, men det må være kjipt å si det og ikke få det tilbake..
Cienna Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Sammer her...nektet å si det først...men da han sa det kom det kjapt tilbake....
captiva Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jeg følte det også sånn, så jeg turde ikke si noe. Holdt det hemmelig helt til han sa det først. Jeg er kanskje litt feig, men det må være kjipt å si det og ikke få det tilbake.. Helt enig!! det er redselen for en rar reaksjon tilbake som hindrer.. som "takk" eller lignende. stakkars gutta som må "ofre" seg først,hehe
Gjest milkyway Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Husker jeg sleit med det samme. Hadde planlagt å si det samme dagen han sa det til meg faktisk, men han måtte vente et halvt min på å få det tilbake Husker vi var nede ved vannet i nupenparken, fyllesjuke og fæle, og han lå med hue i fanget mitt. Plutselig sa han bare "jeg elsker deg" og jeg begynte å sippe. Men jeg fikk nå endelig sagt det selv, bare ikke så romantisk jeg hadde sett for meg "Jeg elsker jo faenmeg deg og!!!". Nei, bare våg, kanskje han stresser selv? Hvis ikke, bare tenk at nå vet han det iallfall
Gjest Valiant Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 (endret) det er noe jeg aldri sier. Endret 22. februar 2008 av Valiant
Gjest StockDama Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Hos oss datt det bare ut helt naturlig på et tidspunkt ingen av oss hadde planlagt. Men godt å kunne si det =)
LilleCanCan Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 (endret) det er noe ejeg aldri sier. Da går du glipp av noe. Kjærligheten er hele verdens største kraft, Valiant. Disse ordene kommer som regel av seg selv.. Helt naturlig. Ikke fokuser og gnag sånn over det. La det heller skje når det skje, og slå deg til ro med at det skjer. Endret 22. februar 2008 av LilleCanCan
Gjest Valiant Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Da går du glipp av noe. Kjærligheten er hele verdens største kraft, Valiant. Det finnes 1 kraft som er større en kjærligheten.
LilleCanCan Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Det finnes 1 kraft som er større en kjærligheten. Og det er i følge sitt syn?
Nigo-san Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Disse ordene kommer som regel av seg selv.. Helt naturlig. Det er ikke sikkert, det kommer nok litt an på personlighetstype også... Noen av oss har tyngre for å si "de magiske ordene" enn andre, rett og slett fordi vi ikke har anlegg for Store Ord Og Fakter. Selv står jeg jo 110% inne for at jeg elsker gubben, men akkurat "jeg elsker deg" ligger som en klump i munnen. Det blir bare så... klissete? Overdimensjonert? Un-cool? Jeg føler meg i hvert fall småteit når jeg skal til pers, så det blir stort sett "jlskerdg" (sagt veldig fort og mumlete) Tips til TS: du kan prøve på sms først. Ikke så skummelt, og så slipper du å si det!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 Er ikke morsomt å si det uten å få det tilbake nei. Jeg sa det til samboeren min i sommer (leeeeeenge siden nå), men han har fremdeles ikke sagt det tilbake Begynner å lure på om jeg kommer til å bli en av de som aldri får høre det.
Gjest Valiant Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 Og det er i følge sitt syn? nope det er nok mange andre som også mener det
Gjest StockDama Skrevet 23. februar 2008 #14 Skrevet 23. februar 2008 nope det er nok mange andre som også mener det Tror hun lurte på hva som er større en kjærlighet for deg?
Gjest Valiant Skrevet 23. februar 2008 #15 Skrevet 23. februar 2008 (endret) Tror hun lurte på hva som er større en kjærlighet for deg? å ja Endret 23. februar 2008 av Valiant
Noli Skrevet 23. februar 2008 #16 Skrevet 23. februar 2008 Er ikke morsomt å si det uten å få det tilbake nei. Jeg sa det til samboeren min i sommer (leeeeeenge siden nå), men han har fremdeles ikke sagt det tilbake Begynner å lure på om jeg kommer til å bli en av de som aldri får høre det. Det må være vanskelig. Ei jente jeg kjenner har vært samboer i fem og et halvt år, og samboeren hennes har ennå ikke sagt det, selv om hun sier det til ham hele tiden.
Gjest Reka Skrevet 23. februar 2008 #17 Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg turte heller ikke å si det først, ventet til han sa det, så sa jeg det tilbake. Enda jeg egentlig hadde følt det slik lenge jeg :-P Endret 23. februar 2008 av Reka
Kamikatze Skrevet 23. februar 2008 #18 Skrevet 23. februar 2008 Nødløsningen må da bli å være opptatt med bollebakst når han er ventet hjem. Idét du hører han er på vei, begynner du å kna. Og når han spør:"Baker DU?" Ja, da ser du ham dypt inn i øynene, og sier med ru stemme: "Ja, jeg elsker deig!" - Nobelprisen kan dere sende hit i oppkrav
Skrika89 Skrevet 23. februar 2008 #19 Skrevet 23. februar 2008 Nødløsningen må da bli å være opptatt med bollebakst når han er ventet hjem. Idét du hører han er på vei, begynner du å kna. Og når han spør:"Baker DU?" Ja, da ser du ham dypt inn i øynene, og sier med ru stemme: "Ja, jeg elsker deig!" - Nobelprisen kan dere sende hit i oppkrav Genialt!
la Flaca Skrevet 23. februar 2008 #20 Skrevet 23. februar 2008 Nødløsningen må da bli å være opptatt med bollebakst når han er ventet hjem. Idét du hører han er på vei, begynner du å kna. Og når han spør:"Baker DU?" Ja, da ser du ham dypt inn i øynene, og sier med ru stemme: "Ja, jeg elsker deig!" - Nobelprisen kan dere sende hit i oppkrav Oh my god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå