Midna Skrevet 13. oktober 2008 #21 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lykke til med lista. Det syntes i alle fall det hjelper, selvom jeg ikke alltid får gjort alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleera Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 13. oktober 2008 Takk Midna! Utrolig hvordan lister faktisk hjelper.. Jeg har vasket og hengt opp klær til tørk i dag og. Kjæresten vaska gulvet på stua og kjøkkenet. Da gjenstår å lage meny for denne uka og handleliste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleera Skrevet 9. november 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 9. november 2008 Så deilig det er å slippe å klikke seg inn på Finn.no for å se på boligannonser flere ganger daglig! Vi har fått oss en leilighet. Fin beliggenhet, kort vei til alt man trenger, leiligheten har god oppbevaringsplass og er generelt større enn den vi bor i nå. Kjempefint sted for kattene våre og, nær skogen litt utpå landet, men samtidig bare ca 10min med bil fra nærmeste bys sentrum. Tror det skal gå greit å få seg jobb og. Håper det! Flytter inn i starten av desember, og jeg er har pakket ganske mye allerede. Har tatt fatt på klesskapet nå. Det er noen bukser der som jeg aldri har brukt.. I prøverommet i butikkene tenker jeg "Hm, litt trang.. Men hvis jeg går ned litt i vekt.... Ja, kjøper den jeg!", men så blir jeg jo ikke noe tynnere. Før brukte jeg som regel to str. i klær, den minste satt best, men den andre kunne også brukes. Har mange klær i den minste str. som jeg rett og slett ikke vil bruke lenger, pga magen min. Begynner å bli endel år siden jeg hadde ganske flat mage, og selv om jeg gjerne skulle hatt det igjen, så har det ikke vært et kjempeproblem at den har blitt litt større. Men nå er det for gæli, synes jeg.. Så jeg er ganske fornøyd med at det er mange fine topper i butikkene som skjuler magen. Men når vi er på plass i ny leilighet, så skal jeg og kjæresten starte på treningssenter, har vi bestemt oss for. Håper vi får til en god rutine på det.. Og så fortsetter vi å kutte ned på godteri og brus (det har ikke gått bra de to siste ukene, desverre!), mer grønnsaker og frukt. Håper det er fine turstier i nærheten av leiligheten vi flytter inn i også. Jeg liker veldig godt å gå på ski, håper at kjæresten blir med på noen turer i vinter også.. Leiligheten vår har sett ganske bra ut i det siste. Nesten helt strøken! Har hatt litt angst for at det plutselig skal komme noen på visning her, selv om de vi leier av skal si fra minst en dag før det skjer. Skal prøve å holde det fint nå, så vi slipper å stressrydde og ordne her hvis noen dukker opp:) Lager en "Dette skal gjøres ganske snart"-liste igjen jeg: - Vaske kjele og stekepanne. - Skifte på senga. - Rydde på soverommet og kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå