Gjest indiangranny Skrevet 1. mai 2003 #1 Skrevet 1. mai 2003 Nå gikk Henriette ut av BB,jeg håper at Eva Lill ,Rune eller Morten vinner om 14 dager.Jeg unner ikke Halvor eller Stina gevinsten på en million. hilsen
Gjest ButtHead Skrevet 1. mai 2003 #2 Skrevet 1. mai 2003 Synes Henriette virket koselig jeg da men. Hun hadde noen dårlige dager der inne, men hvem har vel ikke det.
jamie Skrevet 1. mai 2003 #3 Skrevet 1. mai 2003 Jeg likte ikke Hwnriette. Syntes hun var en sytete hønemor som klaga og syta på alle andre der inne. Huff.... :evil: Men, nå er hun ute da, og godt var det! Håper Eva- Lill eller Morten vinner. Så dere Morten som ga tommel opp tegnet til kamera etter at han og Stina hadde hatt seg? Bra, Morten! Eva- Lill har vært min favoritt fra starten. Jordnær og grei! My type of girl
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2003 #5 Skrevet 1. mai 2003 Syns vel egentlig Stina heller kunne gått ut i dag jeg da..Syns ikke Henriette er så ille nå som hun var. Håper virkelig det er Eva Lill som vinner! Og om det ikke blir henne, får jeg tro og håpe det blir Rune :D
Gjest Mzfire Skrevet 2. mai 2003 #6 Skrevet 2. mai 2003 Jeg syns hun Stina kunne gått ut istedet ja. Hadde ikke hun Henriette skjerpet seg? Ellers syns jeg Eva Lill fortjener å vinne. Liker ikke han Morten lenger og Ja jeg liker Rune, men han har ikke vært der så lenge i forhold til de andre. Får ikke bestemt meg om jeg liker han Halvor helt.
Majken Skrevet 2. mai 2003 #7 Skrevet 2. mai 2003 Syns Henriette skulle fått gå videre fremfor Stina og Rune. Hun stiller som sterk toer for min del. Eva Lill er og har vært favoritten fra dag 1. Likte Morten også i begynnelsen, men nå syns jeg han er bånn. Ondskapsfull er han jo mot Stina, men så er jo ikke Stina så glup heller da..... Liker Rune, men han har jo ikke vært der hele tiden. Halvor er jo litt kul og harry da, men det blir litt mye "Coooome ooooon"....
Gjest Duchess Skrevet 3. mai 2003 #8 Skrevet 3. mai 2003 Er det morsomt at Morten gir tegn over dyna når han har fått Stina i senga ? Smakløst ! :evil: Jeg håper Eva-Lill vinner. Eller Rune, men han har vært der for kort til at han fortjener seieren.
Jusy me Skrevet 3. mai 2003 #9 Skrevet 3. mai 2003 Jeg synes det var litt bra at Henriette gikk ut. Blir artig å se om Halvor forandrer seg.. Heier forøvrig på Eva-Lill..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå