Gå til innhold

Med 7 lottomillioner...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bil...(Audi A8 8) ), egen leilighet istedet for å leie! Og så en velfrotjent ferie til meg og sambo..... :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Det hadde vært så mye å gjøre, hehe.

Det første ville vært å kjøpe seg en cola og en baguette på Dinnertime, for det hadde jeg akkuat litt lyst på nå som jeg skriver dette.

Så bil. Fire av de bilene jeg ønsker meg mest må man jo kunne spandere på seg. Og en bil til min kjære, så jeg får ha mine i fred (og slik at jeg får en unnskyldning til å kjøpe en til)

Så hus, ikke så voldsomt stort hus, men et hus. Med plass til min kjære og meg - og katta. Med grei hageflekk og basseng.

Og så skal jeg jaggu meg ha en ferie av den spesielle typen, noe med minner jeg kan leve på resten av livet.

Så skulle jeg kjøpt meg et digert flygel. Ekte Steinway, sort som synden.

Og så skulle jeg kjøpt et pent håndknippe med en og annen håndfull tid. Og tolmodighet. Jeg kjenner mange som kunne trenge det, om jeg kan gi det til dem.

Gjest M-ling
Skrevet

Jeg ville kjøpt meg et fly.

Liker fly. Det skulle vært akkurat passe stort til akkurat meg selv, og kanskje èn til. Aller nådigst en til.

Det skulle være mitt, og jeg skulle fly hvor jeg ville - når jeg ville.

Over skyene, under skyene og gjennom skyene.

Barnslig drøm, som jeg da også bare har beholdt siden jeg cirka var på størrelse med en middels stor plante.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...