Gå til innhold

Ny hattehylle..


SilkeSatan

Anbefalte innlegg

Hei !

Nå har jeg ikke sjekket mest rundt men.

Jeg vurderer å lage hull i hattehyllen jeg allerede har for å få noen høytalere der. Har så ufattelig dårlig lyd i bilen seh..

Det er en Fiat Punto 97-mod...

Spørsmålet er : Går det ann å få tak i ny hattehylle hvis jeg skulle trenge det? Min stefar sier at det blir umulig å få solgt bilen hvis jeg skulle sage hull i hattehylla nå.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt mulig du finner noe på høggeriet. Men tviler bortsett fra det. Bilen din er jo trossalt over 10 år gammel. Jeg kan bare glemme å finne noe særlig orginalt utstyr til min bil lengre, og min er 96 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bilden du har er jo ungdomssbil. Hadde ikke min vært ment til å vare for alltid så hadde jeg nok gjort det samme for jeg har typisk ungdomsbil. De får man som oftest solgt med anlegg. Og ja, om du lager hull så må du nok regne med å selge bilen med høytalerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, har beregnet at jeg skal selge bilen med høytalerne hvis jeg selger. Jeg veit ikke enda seh.. Jeg tror jeg kommer til å gjørra det, så får jeg evnt slite med det senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke kan du jo bare trekke om hattehylla for å skjule hullene.

Det har jeg gjort mange ganger, koster ca to hundrelapper i deler og en times tid i arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du skal ha hattehylla intakt, så er det bare å demontere den, streke opp ei ny i ei finérplate, og bruker den istedenfor. Men er det ti år gammel bil, og du ikke absolutt må demontere høyttalerne, er den ikke yngre, når du eventuelt skal selge den videre. Og da tror jeg høyttalere, hylle eller hull ugjør marginal prisforskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her har jeg glemt å lese. Jeg la hele det prosjektet vekk enn så lenge.. Skjer jo ikke noe allikevel.

Men jeg har funnet ut at foreløpig så dropper jeg det. For jeg skal ikke bruke bilen mer enn til starten av juli, så da gidder jeg ikke å gjørra så mye med den. Jeg skal fortsatt ha den. Men den skal stå hos mine foreldre mens jeg bor i Oslo. Så når jeg kommer hjem, så har jeg den her, hvor det ikke er ordentlig kollektivtilbud.

Men tusen takk, alle sammen for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ikke noe problem å få ny hattehylle. Sokkert ikke så dyrt å kjøpe ny, men hoggerier har det uansett billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Nå har jeg ikke sjekket mest rundt men.

Jeg vurderer å lage hull i hattehyllen jeg allerede har for å få noen høytalere der. Har så ufattelig dårlig lyd i bilen seh..

Det er en Fiat Punto 97-mod...

Spørsmålet er : Går det ann å få tak i ny hattehylle hvis jeg skulle trenge det? Min stefar sier at det blir umulig å få solgt bilen hvis jeg skulle sage hull i hattehylla nå.

Takker for svar :)

gjør som meg! kjøp deg sponplate å lag ei hatthylle selv!! :D

min orginale ligger i garasjen. å sponplate funker som f!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...