Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tynt og fint hår. Har bleika striper i det. Det floker veldig lett, så det trenger nok fuktighet. Håret blir fett etter en dag. Vaskes hver dag.

Noen som har peiling på Kerastase sine produkter og vet hva som burde passe for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hår som deg og ble anbefalt Bain De Force fra Karastase:) Den gir nok det du trneger. Eller så har du Volumactive som gir mindre fukt, men som er for tynt, fint hår som trenger volum.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Bain de Force gir ikke fuktighet, men bygger opp håret. Hvis det faktisk er fuktighet du trenger, bør du sjekke ut Nutritive-serien (den gule). Når det er sagt, er Resistance-serien (som Bain de Force tilhører) favorittserien min innen hårpleie, og jeg har en hårtype som høres ganske lik ut som din (tynne, myke hårstrå i stor mengde, floker veldig lett).

Hva med å høre med en frisør som kan se på håret ditt først?

Skrevet

Det er vel denne dere mener? Bruker dere balsam i samme serie?

Gjest Morgan le Fay
Skrevet
Det er vel denne dere mener? Bruker dere balsam i samme serie?

Jepp, det er den. Den gjør håret ganske trått, så uten balsam må du ikke forvente mykt hår. Jeg bruker den tilhørende Ciment Anti-Usure. Som sagt bygger disse produktene opp håret, og hvis du i tillegg trenger fuktighet, bør du nok tilføre dette i form av en kur eller liknende. Jeg bruker av og til Addictive-sprayen til Redken All innimellom, men den er dessverre tatt ut av produksjon, som alle geniale produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...