Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Som ikke koster skjorta for et enkelt motiv? Enten i Oslo eller mot Strømmen.
Gjest StoreSky Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hvis det er målet, at det "ikke koster skjorta" så vil jeg ikke anbefale deg noe som helst. Gå innom nærmeste sted du og kryss fingra og håp på det beste.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Nei, men jeg skal ikke ha noe stort og avansert. Bare en enkel greie som jeg helt sikkert kunne tatt selv. Det varierer så mye i pris enten de er gode eller ikke, ikke sant?
Gjest StoreSky Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Nei det varierer ikke så mye faktisk. For små "ferdige" motiver som ikke tar så lang tid er det gjerne timepris. 800-1000. Der 1000,- er vanlig timepris. (mens en stor tattovering som tattovøren desigener/lager/utvikler kan det koste 2500,- for 4 timer) Endret 21. februar 2008 av StoreSky
aline Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 akkurat når det kommer til tatoveringer, ville jeg så absolutt ikke funnet sted kun pga billig, det er snakk om å stikke hull på huden og dytte farge inn i ett åpent sår. Uansett hvor enkelt motivet er, er det viktig at tattovøren er opptatt av helse, bruker alt sterilt, engangnåler, engangs beholdere til fargen, kvalitetsfarge som er testet i forhold til reaksjoner og kvalitet. Vil tro det er ukult å sitte med en enkel tattovering som blir både betent og falmet, fordi det viktigste var billig. Min neste, kommer jeg til å ta hos ei som holder til på ett helsesenter på sagene, rett ved bentsebrua. Hun virker dyktig, samtidig som jeg har frisøren min der, så jeg har hatt muligheten til å både høre om henne og med henne, og sett litt arbeidsplassen hennes, så jeg føler meg trygg på at hun er opptatt av akkurat det med helse og kvalitet.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Jeg spurte fortsatt om et sted, ikke masse leksjoner. Men hvorfor ble denne flyttet, handler det ikke om kroppen?
Gjest Gjest-M Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Jeg spurte fortsatt om et sted, ikke masse leksjoner. Men hvorfor ble denne flyttet, handler det ikke om kroppen? Starlight tatoo er kjent for å være bra,men jeg vet ikke prisnivået.De holder til i Drammen.
SilkeSatan Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Jeg også holder en knapp på Starlight Tattoo. Riktignok i Drammen. Men de er dyktige. Jeg tok selv mine der.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #10 Skrevet 23. februar 2008 Jeg også holder en knapp på Starlight Tattoo. Riktignok i Drammen. Men de er dyktige. Jeg tok selv mine der. Samme her.Sine som jobber der tok min.
katla Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 De flinkeste i Oslo er det skjønne paret som driver Kunst Med Puls. Vakker prikketeknikk og enestående forståelse for at man vil ha noe pent og unikt. Jeg har selv flere tatoveringer, en herfra. Neste blir også herfra. Tror det er timebetaling. jeg betalte vel 3000 kr for 4-5 timer. Når det gjelder tatoveringer så gjelder det å: think before you ink
California Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 De flinkeste i Oslo er det skjønne paret som driver Kunst Med Puls. Vakker prikketeknikk og enestående forståelse for at man vil ha noe pent og unikt. Jeg har selv flere tatoveringer, en herfra. Neste blir også herfra. Tror det er timebetaling. jeg betalte vel 3000 kr for 4-5 timer. Når det gjelder tatoveringer så gjelder det å: think before you ink Kunst med Puls vil jeg også anbefale. Jeg betalte ca 1000kr for min lille for noen år siden (tror det var en slags minstepris), så riktignok ikke billig, men jeg er kjempefornøyd med resultatet. Personlig er ikke "billigst mulig" et kriterie jeg ville satt opp i letingen etter et tatoveringssted... Vestli Tattoo har tidligere fått kritikk, opptil flere ganger i TV2 hjelper deg, blant annet dennesaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå