Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg bare lurer hvordan blander dere dette ??
Gjest Chili Pepper Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 hm? heller bare fun lighten opp i kesamboksen og rører rundt. godt med eplebiter og kanel, forresten.
Gjest Bolledeig Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Smak deg litt til det, fun light er sterk saft så det er individuelt hvor mye hver enkelt må ha oppi. Jeg har aldri målt, tok det bare på øyemål
Kptpower Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Genial måte å lage en proteinyoughurt på! Jeg spiser ikke hele boksen på ett måltid, men tar ut litt under halve og rører ut med litt forskjellige safter. Eplesaft blir epleyoughurt o.s.v. MÅ ikke være funlight liksom. Jeg synes det er godt med tørket frukt, og hvis jeg skal lage en litt usunn variant tar jeg å knuser en rute sjokolade og tar oppi Ellers er det vel ca like mye saft som til et glass saft ellers.. passer i allefall for meg.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Er dette sunt? Hvor mange kalorier inneholder det? Hvor mye av dette er proteiner?
Kptpower Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Er dette sunt? Hvor mange kalorier inneholder det? Hvor mye av dette er proteiner? Ja! Det er ganske sunt! Mager kesam inneholder 76 kcal pr 100g, og 12 % proteiner! Saft og evt fyll kommer i tillegg. Altså, hvis du sammenligner f.eks. med fettfri youghurt så er det jo noen som har bare 45 kcal pr 100 g, men inneholder jo nesten ikke proteiner. Proteiner er energirikt!
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Bruker dere dette som erstatning for brød eller noe da?
Kptpower Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Bruker dere dette som erstatning for brød eller noe da? Er jo et alternativ til mellommåltid f.eks. da. Altså, skal man SLANKE seg så finnes det jo flere alternativer til hva man kan spise. Men dette er spesielt egenet til aktive folk som trener men som samtidig vil gå ned i fettprosent. F.eks. er det spesielt populært blandt de som driver med fitness, fordi det tilføren kroppen mye viktige proteiner, mens det samtidig er lite fett og karbohydrater. Men ja, også en erstatning til brød, spesielt for de på lavkarbo dietter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå