ehv61 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Jeg hav blondt hår og lys hud,så det sier seg selv at ikke solpuddere må være for mørkt. Jeg vil ihvertfall ha en som angir oransje farge.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Guerlain teracotta nr 20, er det lekreste..
Søtpotita Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Eg er også ganske lys og eg kjøpte Dior med bittesmå shimmerpartiklar i. (Er nok seint ute med svaret mitt. Rotar nemleg rundt i gamle trådar etter eit lite opphald frå KG...)
Malina Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Jeg bruker også guerlain teracotta 20, det er mitt favoritt solpudder
Rexina Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Er ganske lys i huden og jeg bruker No 1. Den ser naturlig ut på og gir fin glöd og litt frisk farge uten at man ser brun ut:)
Gjest Borghild Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har Estee Lauder sitt. Bronze Goddess. Veldig fornøyd.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har Estee Lauder sitt. Bronze Goddess. Veldig fornøyd. Samme her. Jeg har nr. 1 som er litt beigerosa i fargen, i motsetning til oransje, og digger det rått og uhemmet.
FruLuna Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har lyst hår og lys hud og har Dior sitt solpudder med skimmer i (husker ikke om det står noe nummer på det). Synes det ser fint ut på min hud, men bruker ganske lite og gnir det litt ut, så ser det naturlig ut. I tillegg kommer det i et fint fløyelstrekk som gir litt ekstra luksusfølelse Og kosten er god.
ehv61 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2008 Eg er også ganske lys og eg kjøpte Dior med bittesmå shimmerpartiklar i. (Er nok seint ute med svaret mitt. Rotar nemleg rundt i gamle trådar etter eit lite opphald frå KG...) Hva er nøyaktig navn og nummer på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå