Gjest Brudepiken Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Er det noen som vet om noen sider hvor en kan se kjolene fra Unity Bride? Har selvsagt vært inne på unitybride.no, men jeg synes bildene er så dårlig. Man får såvidt et inntrykk av kjolene, men i stor grad ser en ikke detaljene og snittet ordentlig. Jeg tenker hovedsaklig på følgende modeller: Meriweather Juliette Harmony Evangeline
chr Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Er det noen som vet om noen sider hvor en kan se kjolene fra Unity Bride? Har selvsagt vært inne på unitybride.no, men jeg synes bildene er så dårlig. Man får såvidt et inntrykk av kjolene, men i stor grad ser en ikke detaljene og snittet ordentlig. Jeg tenker hovedsaklig på følgende modeller: Meriweather Juliette Harmony Evangeline Tror ikke du kan se kjolene noen andre steder på nettet. Jeg har selv søkt en del på nett. Har selv kjøpt kjole fra Unity Bride på finn.no. Jeg var også innom brudebutikken hvor jeg prøvde diverse modeller fra U.B. Vil bare si at de var helt fantastiske, både i fasong og i materiale. Var hos en annen brudebutikk senere, og de kjolene kunne ikke måle seg med U.B. kjolene. Spesielt broderiene er utrolig fine. Bildene viser lite av hvordan kjolen er i virkeligheten. En hake med kjolene fra U.B. er at de er ganske dyre, men så er det jo norsk design og kjolene er i silke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå