Gå til innhold

savner x'n

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg savner x'n min sånn!!! det er 8 mnd siden det ble slutt. Og for 6 mnd siden ble jeg sammen med min nåværende type. Den verste forelskelsen har lagt seg, og nå savner jeg min x så det gjør vondt!!!

Min kjæreste og jeg er nå på det stadiet hvor hverdagen er kommet inn, og alt er ikke like rosenrødt lenger. Er kjempeglad i ham, men det var jeg i x'n også. Jeg gikk fra ham fordi jeg ikke greide stole på ham for han hadde vært utro en gang...

Men akkurat nå føles det som jeg er mer glad i x'n enn kjæresten. :-?

Er det alltid slik at gresset alltid er grønnere på den andre siden?

Er det normalt å savne xene sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mzfire

Hvor lenge var du sammen med xen din da? Min første tanke er mulig du ble sammen med din nåværende type for tidlig og for fort. Virker ikke som om du har fått god nok tid til å sørge over xen din. Jeg tror alle har godt av å være alene noen måneder etter et endt forhold. Er du sikker på at du er ferdig med xen ? Syns synd på din nåværende kjæreste. Jeg syns ikke han fortjener din usikkerhet. Det mest ideelle er jo at når du starter et nytt forhold har du lagt alt med xer bak deg. Da har du fått bearbeidet tanker og følelser. Om dette fortsetter, tror jeg det høres best ut at du er alene en stund og finner ut av hva du vil og dine følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at kanskje du hadde trengt mer tid på å komme over bruddet før du gikk inn i et nytt forhold, selv om jeg selvsagt ikke vet hvor lenge du og exen var sammen.

Hørte en gang at man må regne med å bruke halvparten så lang tid som man var sammen på å bearbeide kjærlighetssorgen etter et brudd - altså: hvis dere var sammen fem år, må du regne med at det tar to og et halvt år før du er helt over ham. Aner ikke om det stemmer - men husk uansett at ting tar tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg og x'n var faktisk sammen i nesten 5 år, og jeg er klar over at jeg kanskje innledet et forhold litt for fort. Men jeg likte typen min så innmari godt, og ville ikke la sjansen gpå fra meg...

Spørst om jeg må ta meg en pause om dette forholdet i det hele tatt skal overleve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...