Paradokset Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har bare sånn halveis lagt merke til denne funksjonen på Facebook tidligere. Jeg må si det undret meg stort når jeg fikk vite hvordan den fungerer....du har altså mulighet til å betale 1USD eller ca 5 kroner for "ingenting". Er det noen som bruker dette? Skulle likt å se hvor mye de tjener på akkurat denne funksjonen...jeg ser jo at enkelte stadig mottar "gifts"
*Tausa* Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Kunne aldri falt meg inn å betale for noe slikt, selv om det ikke akkurat koster mye. Synes det er fryktelig unødvendig. Men jeg sendte den ene gratis-gift-en man får ved oppstart. Application-en "Free gifts" benytter jeg meg imidlertid av...
Gjest Reka Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Synes og det er unødvendig pengebruk, bruker heller free gifts.
Nabodama Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Det er så mye styr med Facebook, alle mulige applikasjoner som en må sende videre. Bare arbeid, det der. Er så og si ikke aktiv der inne lenger pga det.
lillemy8808 Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Nabodama: Hvem sider du MÅ? Jeg legger iblant inn visse ting jeg synes virker morsomme, men fjerner dem igjen med engang om de ikke var det. Ting som f eks slike vampyrspill gidder jeg ikke å prøve engang, og ignorer med engang. Så har de fleste som har invitert med etterhvert tatt et hint, jeg sier ikke ja til alt som er. Greit å ikke si ja til for mye verken på nett eller i virkeligheten! Så får heller personer bli sure for at du ikke orker å ha dill på profilen din. Det er ditt valg. Jeg har aldri sett poenget med gifts, da jeg heller har sendt drinker, blomster og egg til venner, pga de er morsomme og da helt gratis.
Nabodama Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Nabodama: Hvem sider du MÅ? Jeg legger iblant inn visse ting jeg synes virker morsomme, men fjerner dem igjen med engang om de ikke var det. Ting som f eks slike vampyrspill gidder jeg ikke å prøve engang, og ignorer med engang. Så har de fleste som har invitert med etterhvert tatt et hint, jeg sier ikke ja til alt som er. Greit å ikke si ja til for mye verken på nett eller i virkeligheten! Så får heller personer bli sure for at du ikke orker å ha dill på profilen din. Det er ditt valg. Jeg har aldri sett poenget med gifts, da jeg heller har sendt drinker, blomster og egg til venner, pga de er morsomme og da helt gratis. Neida, en MÅ jo strengt tatt ikke noe som helst. Men for å kunne gjøre noe med disse applikasjonene, f.eks se hvilken "gave" en har fått eller noe annet, så må en jo sende til x antall først. Synes det er så altfor mye av sånt.
Paradokset Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 Hehe...noen må det jo være som kjøper disse "giftsene" Jeg må jo le litt når det er "limited edition" med opplag på 250.000 stk....skulle du da ha fått solgt alle ville du sitte igjen med en halv million kroner for å ha laget en latterlig liten .gif. Pen timelønn i alle fall....
lillemy8808 Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Neida, en MÅ jo strengt tatt ikke noe som helst. Men for å kunne gjøre noe med disse applikasjonene, f.eks se hvilken "gave" en har fått eller noe annet, så må en jo sende til x antall først. Synes det er så altfor mye av sånt. Noen applications MÅ man det, men facebook fraråder det selv og prøver å rydde bort slike. Ingen gidder å bruke dem uansett, så de dør bort ganske fort. Om det ikke er sånne du får tilsendt, så se etter en den lille knappen som heter Skip. Da sender du ikke invites, men får se hva du har fått. Ta-da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå