Gå til innhold

Brudepiker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal ha niesa vår, min søsters datter, som da kommer til å være rett over 4 år... :)

Går foran inn i kirken, og bak ut av kirken, evt sammen med sine foreldre... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha ei niese som vil være nesten 9 år, og hun skal gå sammen med våre barn på 3 og 1 år. Vi har fortsatt en brudepike eller svenn i magen, så vi vet ikke om det blir rent jentelag eller ikke.:) Ser for meg at den minste skal sitte i en vogn eller noe som skal dras oppover av de største. Hvis han eldste gutten til samboer vil være med, så skal han få lov til å gå også. Han er da 13 år, så han skal få velge selv. Hun på 9 år gleder seg veldig, og det kan være godt å ha en så stor jente som leder de minste oppover gulvet på en slik dag. Kan fort bli litt styr med bare bittesmå som plutselig nekter eller noe, så jeg er glad det er både store og små. Ville ikke hatt noen betenkeligheter med å ha bare store jenter heller. Det er liksom den store pikedrømmen for noen, og da er det jo bare artig å gi dem den opplevelsen.:)

Skrevet

Jeg skal ha en liten jente på 2 år, og de to andre brudepikene er venninder på 24 år... litt utradisjonelt, men vi har ingen barn i familien så da passer det slik.

Skrevet

Jeg var selv brude pike på 22 år i fjor sommer. Det var meg og en ett år eldre venninne, samt brudens tantebarn på 3 år som gikk sammen. Hadde hver vår hjemmelagde "bukett", og lillejenta gikk i midten av oss to voksne. Vi kom inn i kirken først av alle, og det var skikkelig spesielt å se så mange smilende og tåredryppende ansikt fra denne siden!

Ååååh som jeg gleder meg til vi skal gifte oss! :)

Skrevet

Våre brudepiker er 5, 7 og 9. Dei skal gå foran oss inn.

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Vi hadde to jenter på 5 og 10, også hadde vi to gutter på 7 og 9 :)

Er to jenter på 8 og 9 år for gamle til å være brudepiker? Jeg mener de jeg har sett eller hørt om stort sett har vært mindre.
  • 4 uker senere...
Skrevet
Er to jenter på 8 og 9 år for gamle til å være brudepiker? Jeg mener de jeg har sett eller hørt om stort sett har vært mindre.

Vi skal ha tre jenter på 10 år - min kommende manns datter, datteren til broren hans og min kusine. Hadde ikke så mye valg i denne saken ettersom datteren hans tokk det for gitt og begynte å planlegge prinsessekjolen før jeg rakk å tenke på brudekjolen min ;)

Skrevet

Hadde en morsom spøk med 2 venninner av min mor, som ønsket å være våre brudepiker:)

Jeg lo godt, tenk så søt, 2 gamle damer gå foran og spre roseblader foran meg...haha

Man er aldri for gammel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...