Gå til innhold

Hvorfor bli plaget av exer hele tiden!

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det jeg lurer på er hvorfor alle exer hele tiden skal skrive eller kontakte meg flere år etter at det er blitt slutt.Klarer ikke å glemme deg og det vi hadde sammen, sexen osv..Hva er det med dem.? Får meg til å lure om de er sånn mot andre exer også.??

Er menn generelt sånn eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det litt sånn som deg, jeg...Ekser som kontakter meg og sier at dem husker meg så godt og vil treffe meg igjen og greier. Aner ikke hvorfor dem er slik?? Men om dem gjør det med flere av siden ekser? :vetikke:

Han ene er i et forhold... har vært det siden det ble slutt mellom oss. Han er verst... Håper ikke samboern min er slik :fnise:

Skrevet

Aner ikke, det er sikkert forskjellige grunner. Og helt sikkert forskjellig fra mann til mann. Kanskje de føler de har noe uoppgjort også, noe som fortsatt ligger i bakhodet som ikke er "ferdig". Ikke nødvendigvis fordi de ikke kan glemme sexen, deg ogsv, men hvis bruddene var brå, er det kanske noe de lurer på.

Jeg er fortsatt venner med eksen min, 7 år etter at det ble slutt. Men vi har kjent hverandre siden vi var 16, og hatt mye sammen opp igjennom årene, unger også.

Han ringer av og til bare for å prate. Spesielt når han kjører bil, da vil han prate lenge om alt mulig.

Vi er helt ferdige med hverandre følelsesmessig, og nye partnere er trygge på det.

Ellers har jeg ikke kontakt med andre ekser, det blir for langt tilbake i tid..

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg tror noen av oss er litt sånn "What If" damer, jeg har mange ekser som holder på som du beskriver.

I tillegg er jeg ei sånn katalysator-dame, etter de har vært sammen med meg gjør de alt det de var livredde for å gjøre med meg med neste dame.

Barn, hus, samboerskap, ferier osv...

Også kontakter de meg... *flirer*

Skrevet

Når jeg tenker meg om så har det faktisk vært meg som har gjort det slutt i disse tilfellene hvor de vil ha kontakt.

Det er sikkert noe uoppgjort.

Å han ene er mer skrytepave, for å vise hvor bra han har det uten meg. Det lukter det på lang vei når han sender melding.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Når jeg tenker meg om så har det faktisk vært meg som har gjort det slutt i disse tilfellene hvor de vil ha kontakt.

Det er sikkert noe uoppgjort.

Å han ene er mer skrytepave, for å vise hvor bra han har det uten meg. Det lukter det på lang vei når han sender melding.

Jeg har gjort det slutt ja, men det varer jo etter flere år. Stadig vekk smser som tikker inn fra tidligere flammer. Begynner å lure på om de var slik med de andre exene deres da han var sammen med meg??

Skrevet

Gutter som gjør slikt har psykiske problemer.

Trygle, skryte, be, håpe på ekser er det mest patetiske man kan gjøre. Og det vet alle.

Er vel de eksene som ikke har respekt og kun vil utnytte for et enkelt knull.

Men hvem gidder bruke tiden sin på utbrukte ekser. Psykoer, rett og slett. Verden er full av jenter. Bruk tiden deres på de som er verd det, de som gjør dere glad.

Skrevet

Tja, sei det du.

Det er vel forskjellige grunner for forskjellige personer.

Det betyr ikke nødvendigvis at de ønsker deg tilbake selv om de tenker på deg og bryr seg om hvordan det står til med deg.

Nå sier du jo at dine ekser oppfører seg slik, men nei, ekser og menn generelt gjør nok ikke det :)

Jeg har kontakt med to ekser etter seriøse og lengre forhold, men den kontakten har vi hatt hele tiden.

Det hender jeg også tenker på tidligere flammer jeg ikke har hverken hørt eller sett noe til på årevis og lurer på hvordan de har det i dag og hvordan det har gått med dem siden sist.

Skrevet
Tja, sei det du.

Det betyr ikke nødvendigvis at de ønsker deg tilbake selv om de tenker på deg og bryr seg om hvordan det står til med deg.

Nå sier du jo at dine ekser oppfører seg slik, men nei, ekser og menn generelt gjør nok ikke det :)

Jeg har kontakt med to ekser etter seriøse og lengre forhold, men den kontakten har vi hatt hele tiden.

Det hender jeg også tenker på tidligere flammer jeg ikke har hverken hørt eller sett noe til på årevis og lurer på hvordan de har det i dag og hvordan det har gått med dem siden sist.

Enig med deg på den :) Jeg og tenker av og til på noen av mine x'r. Som du skriver, av ren nysgjerrighet. Har de det bra, har de kanskje fått seg familie. Det trenger ikke ligge følelser bak en slik henvendelse. Litt nysgjerrighet kanskje??

Skrevet

Hvis man ikke har pult på en stund og ikke har noen suksess på sjekkefronten, er det lett å begynne å bla i telefonlista i ensomme stunder. Du er nok ikke den eneste tidligere sexpartneren de har ringt eller tekstet til. Det er kanskje en viss logikk i den desperate handlingen. Jeg synes ihvertfall at det er mye lettere å sjekke opp ei man har hatt sex med før, f.eks når man treffer dem på fest eller på byen. Men det gjelder kanskje mest tidligere ONS eller pulevenner.

Skrevet
Jeg har gjort det slutt ja, men det varer jo etter flere år. Stadig vekk smser som tikker inn fra tidligere flammer. Begynner å lure på om de var slik med de andre exene deres da han var sammen med meg??

Han jeg snakker om har vært sammen med den jenta i 8 år ca, å enda sender han meldinger(når hun ikke er i nærheten, som når han er på ferie eller kurs og slikt). Det er ikke bestandig "koselige" meldinger man får om man tenker på vedkommende han er sammen med nå i allefall.

Meninga med innlegget var nok å spørre om dette er vanlig oppførsel blant menn(kanskje også kvinner)....

(og med vanlig oppførsel mener jeg å sende meldinger om å ville knulle enda han er i et forhold osv osv)

Skrevet
Han jeg snakker om har vært sammen med den jenta i 8 år ca, å enda sender han meldinger(når hun ikke er i nærheten, som når han er på ferie eller kurs og slikt). Det er ikke bestandig "koselige" meldinger man får om man tenker på vedkommende han er sammen med nå i allefall.

Meninga med innlegget var nok å spørre om dette er vanlig oppførsel blant menn(kanskje også kvinner)....

(og med vanlig oppførsel mener jeg å sende meldinger om å ville knulle enda han er i et forhold osv osv)

Jeg har aldri sendt meldinger. Da mener jeg etter at følelsene er vekke. Som jeg skrev, tenker jeg på de, men har aldri tatt kontakt.

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
Ja, du sitter jo å legger masse i noen uskyldige meldinger fra en eks. Anbefaler deg (for din egen del) å bare ta det for det det er.

Når har jeg lagt noe i meldingene da?

Spør jo inne her om det er vanlig!!

Derfor jeg lurer på det og spørr om det er vanlig! Jeg har da ikke selv lagt noe i meldingene jeg mottar??

Endret av Scorpina
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Tja, sei det du.

Ja det kan jo være slik det er :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Huff kanskje like bra at de er exer da? :ler:

Det er jo det jeg også tenker at de kanskje har sendt lignende meldinger til sine exer mens de var sammen med meg?

'Så bra de er exer da :ler:

Skrevet

Har aldri tatt kontakt med noen ex på denne måten. Det er for mange andre kvinner der ute.

Prøvde en stund å få kontakt med en ex, men jeg er ikke interessert i henne seksuelt lengre. Jeg synes hun er utrolig kul og vi kunne prate om hva som helst. Synd hun blir helt rar i det øyeblikket jeg prater med henne edru, hun er mer interessert når hun er full.

Ble egentlig utrolig skuffa og droppa hele prosjektet. Orker ikke sånne mennesker i livet mitt.

Skrevet
Huff kanskje like bra at de er exer da? :ler:

Det er jo det jeg også tenker at de kanskje har sendt lignende meldinger til sine exer mens de var sammen med meg?

'Så bra de er exer da :ler:

Hehe... Kunne ikke sagt det bedre selv;)

Skrevet
Det jeg lurer på er hvorfor alle exer hele tiden skal skrive eller kontakte meg flere år etter at det er blitt slutt.Klarer ikke å glemme deg og det vi hadde sammen, sexen osv..Hva er det med dem.? Får meg til å lure om de er sånn mot andre exer også.??

Er menn generelt sånn eller?

De gangene jeg har blitt kontaktet av x'er har det kun vært et seriøst forsøk på å få meg tilbake, men jeg har kun 3 x'er og alle fra ganske langvarige forhold. Har aldri blitt kontaktet kun "for en ting", da hadde jeg blitt ganske sinna, men det vet de vel alt og forsøker seg ikke :fnise: !

Jeg tolker dine x'er's evige mas som et bevis på at du er en fantastisk og uimotståelig kvinne som de aldri vil kunne glemme og alltid vil savne som det beste de har opplevd :):ler: .

(Jo den fortjener du! Jeg har lest mange av dine svar / tråder her.... :skravle: ).

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...