Chippflipp Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Jeg liker en jente veldig godt. Jeg har kjempe lyst til å be henne ut, men vet ikke helt om jeg burde. Grunnen er at hun om litt skal kanskje flytte til utlandet. Og det skal hun gjøre for evig tid. Ingenting er sikkert, men foreldrene hennes, ser ut til å ta dette ganske seriøst. Landet er forresten USA. 1. Hva synes dere, burde jeg be henne ut å la henne få vite om mine følelser eller burde jeg glemme henne og prøve å finne en annen jente? 2. Hvor stor sannsynlighet vil de kunne dra til USA? (Jeg har hørt at det ikke er bare å dra, da det er mye papirarbeid og at USA må si JA til at de får lov til å komme inn i landet.) Mvh En forvirret og trist gutt.
maren Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Oj, et dilemma da! Tror du må føle på dette selv altså, men du har jo valget mellom å risikere å bli glad i henne og bli forlatt eller senere å tenke tilbake på når hun er på andre siden av verden at du var litt feig og ikke ville prøve lykken. Hvor gammel er jenta? Kanskje det ikke blir så lenge før hun selv kan flytte tilbake til norge og treffe deg igjen?
amles Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Jeg hadde bedt henne ut hadde jeg vært deg..
Aurela Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Grip sjansen Tenk om du bare kommer til å angre siden? Uansett, lykke til
Chippflipp Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hmm, jeg vet fortsatt ikke helt om jeg burde.. Noen flere som mener at jeg burde be henne ut eller ei? Kan nevne at hun er 17 år nå.. Endret 21. februar 2008 av Chippflipp
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 1) Be henne ut. Helt klart bedre å ha gjort det enn å ikke ha prøvd. 2) Sikkert høy sannsynlighet. Nordmenn av norsk avstamning med rent rulleblad og jobb får nesten alltid opphold der. De strenge inntaktskravene til USA er for å slippe å ta inn potensielle sosialklienter, potensielle kriminielle og potensielle terrorister. Men om de får opphold til evig tid er en annen sak. Arbeidstillatelser varer som regel i 7 år.
Chippflipp Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hmm.. Jeg glemte å si noe viktig.. De er utlending, ikke nordmenn.. (Ikke fra USA heller) Uansett, takk for alle svarene så langt! Endret 25. februar 2008 av Chippflipp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå