molly83 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Synes dere denne er fin. Jeg er normalt slank,veldig smal i livet og 173 cm høy:) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde
Ugga Bugga Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Synes dere denne er fin. Jeg er normalt slank,veldig smal i livet og 173 cm høy:) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Ja, jeg synes den er fin. Ganske vanlig, jeg lurer på om jeg ikke har sett flere slike for salg.
molly83 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Ja, jeg synes den er fin. Ganske vanlig, jeg lurer på om jeg ikke har sett flere slike for salg. Ja,det ligger flere ute for salg. Egentlig vil jeg ha noe litt eget,men samtididg er det sikkert ingen som har vært i bryllup hvor denne kjolen har vært brukt i min familie,så det spiller kanskje ingen rolle. hmm,usikker jeg.
Ugga Bugga Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Ja,det ligger flere ute for salg. Egentlig vil jeg ha noe litt eget,men samtididg er det sikkert ingen som har vært i bryllup hvor denne kjolen har vært brukt i min familie,så det spiller kanskje ingen rolle. hmm,usikker jeg. Jeg ville nok ikke brydd meg om at den er "vanlig". Jeg synes den er enkel og fin.
Grønt blad Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Kjolen er nydelig, men hvis du vurderer å kjøpe akkurat den du linker til, så vær sikker på at kjolen kan legges ned og at det blir pent. Hun som selger kjolen er 11 cm lavere enn deg, og det kan godt hende at det ekstra stoffet ble klippet bort da kjolen ble lagt opp. Når du skal legge ned en kjole bør du også være klar over at det kan bli (noen ganger stygge?) hull i stoffet etter sømmen.
molly83 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 Kjolen er nydelig, men hvis du vurderer å kjøpe akkurat den du linker til, så vær sikker på at kjolen kan legges ned og at det blir pent. Hun som selger kjolen er 11 cm lavere enn deg, og det kan godt hende at det ekstra stoffet ble klippet bort da kjolen ble lagt opp. Når du skal legge ned en kjole bør du også være klar over at det kan bli (noen ganger stygge?) hull i stoffet etter sømmen. Jada,ser jo det er fler som selger her,så tenker å reise å prøve og se før jeg evt kjøper.
Kahlan Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Den kjolen er nydelig, en veninne hadde en lik i sitt bryllup i fjor
Concertina Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 ...hvis du vil ha den ny så kan du kjøpe den via nettet fra statene til rundt 4000 kr inkl frakt/toll/moms
molly83 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2008 ...hvis du vil ha den ny så kan du kjøpe den via nettet fra statene til rundt 4000 kr inkl frakt/toll/moms Ok,er det trygt? Hvor langt tid tar det før man får den? Er litt skeptisk..fler som har gjort det her?
orangevalmue Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Ok,er det trygt? Hvor langt tid tar det før man får den? Er litt skeptisk..fler som har gjort det her? Hei ! Jeg bestilte både brudepikekjoler og brudesvenn klær på nettet. Ebay Skulle også bestille kjolen min der, men pga sykdom er vårt bryllup blitt utsatt. Har derfor slettet dagboken min og registrert meg på nytt, men klarer ikke la vær å lese her inne allikevel :rødme: Har en venninne som akkurat har funnet drømmekjolen og hun bestiller den også abroad. Har selvfølgelig mailet med selgeren på forhånd og pratet om str osv. Jeg har bare positive erfaringer med ebay og har også kaketopp og slør derfra. Det er viktig å se på " ratingen " på selgerne på ebay. Jeg kjøper ikke av noen som har under 95% og jeg leser tilbakemeldingene fra andre kunder Jeg har bestilt derfra over 20 ganger og aldri hatt noen problemer. Det går også l å spørre om de er villig til å " mark your parcel as a gift ", da slipper du toll og moms :gjeiper: Her er en link med brudekjoler og alt annet av brudestæsj http://wearegettinmarried.com/
Concertina Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 Ok,er det trygt? Hvor langt tid tar det før man får den? Er litt skeptisk..fler som har gjort det her? Den websiden der er en offisiell leverandør av Maggie Sottero, derfor er det også like lang leveringstid hos de som dersom du går i en brudesalong og bestiller den. Standard levering er 14-16 uker (står i den linken), men det står også at dersom du har dårlig tid så koster en "2 weeks rush cut" $75 (ca 400 kr). Vet at Sandra82 her inne har bestilt kjolen sin derfra, og det er flere på et danske forum jeg sitter litt på som har gjort det samme.
SøsterLiten Skrevet 23. februar 2008 #13 Skrevet 23. februar 2008 den var skikkelig fin!! det var jo ikke mye penger for en kjole PLUSS alt tilbehør!! bare tilbehør kommer jo ofte på mer penger enn man først forventet liksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå