Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2003 #1 Del Skrevet 1. mai 2003 Hvordan gjør jeg det slutt med typen? Jeg har funnet ut, og mener det er rett å gjøre det slutt. Dette funker rett og slett ikke for meg mer! :cry: Men hvordan sier jeg det? skal jeg dra hjem til ham, eller avtale å treffes et sted, ringe ham, sende en mail, sms... Det har seg slik at jeg er alene med to barn, og han bor langt unna, må til og med ta ferge for å komme dit. Og han er vanskelig å be hit eller andre steder, for han er så opptatt med venner og jobb hele tiden. For meg er det da mest praktisk å si det på telefon. Så slipper han å komme helt hit ut for noe sånt, og jeg slipper å reise så langt med mine to små... hva mener dere? er det greit å si det på telefon?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 1. mai 2003 #2 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg syns at det mest reale er å si det face to face. Men nå er du i en vanskelig situasjon hvor det lar seg vanskelig gjøre. Jeg får også være såpass kynisk og si at det nesten blir ett fett åssen du sier det. Han får det vondt uansett. Så min første tanke er å si det via telefonen. Jeg anbefaler den ikke i vanlige situasjoner. Men det er bedre det enn å skrive en mail. Er et hakk mer personlig å si det på telefonen. Men hva med å be han komme til deg da? Og hva med å hinte at det er noe alvorlig du må fortelle ham så han forstår tegningen? Da får han på en måte velge om han vil komme til deg eller ikke. Nei dette er ikke lett. Håper du får slått opp på en anstendig og ordentlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 1. mai 2003 #3 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg hadde syntes det var ille å bli dumpet over telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 2. mai 2003 #4 Del Skrevet 2. mai 2003 Ville ikke gjørt de over telefon, så sant han ikke fortjener det da...? Siden du har to små, er det dumt å ta de med seg på en så ubehagelig reise, kan jo hnde det blir litt opprivende, og da er det sikkert greit å slippe og ta hensyn til barna... Prøv å få barnevakt, så kan dere møtes et sted, eller du kan dratil ham... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina68 Skrevet 2. mai 2003 #5 Del Skrevet 2. mai 2003 Hvis du skal gjøre det slutt med typen din bør du gjøre det face to face. Gi han din begrunnelse for at du vil gjøre det slutt, det er det mest rettferdige. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #6 Del Skrevet 4. mai 2003 DERE FÅR MØTES PÅ HALV-VEIEN, MELLOM BOSTEDENE DERES. Få deg barnevakt, så reiser du. Vær hyggelig, men bestemt! Og begrunn det gjerne. Etterpå drar du rett hjem. Hvis du haler ut tiden vil han kanskje få håp eller misforstå. Så gjør det kort. Det er det beste for dere begge to å gjøre "seansen" kortest mulig. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå