Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Kan dere anbefale meg en hårkur? Jeg har aldri brukt hårkur før, så jeg er helt "grønn" på det feltet... Passer alle kurerne til alle hårtyper? Jeg er naturlig blondine, har tykt, langt hår. Føler at det er litt slapt for tiden..
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Kan dere anbefale meg en hårkur? Jeg har aldri brukt hårkur før, så jeg er helt "grønn" på det feltet... Passer alle kurerne til alle hårtyper? Jeg er naturlig blondine, har tykt, langt hår. Føler at det er litt slapt for tiden.. Liker Gliss sin silk-hårkur veldig godt (rosa-aktig "tube"). Den gjør håret mitt mykt og veldig glansfulllt:) Har tykt og tørt hår, og den gjør underverker!
Essie_ Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Kan dere anbefale meg en hårkur? Jeg har aldri brukt hårkur før, så jeg er helt "grønn" på det feltet... Passer alle kurerne til alle hårtyper? Jeg er naturlig blondine, har tykt, langt hår. Føler at det er litt slapt for tiden.. Jeg syns denne er kjempegod. Har ikke spesielt tørt hår, men denne er likevel perfekt for håret mitt. Tror den koster ca 190 hos frisør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå