Gå til innhold

Hårkur - hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Kan dere anbefale meg en hårkur? Jeg har aldri brukt hårkur før, så jeg er helt "grønn" på det feltet... :sjenert:

Passer alle kurerne til alle hårtyper? Jeg er naturlig blondine, har tykt, langt hår. Føler at det er litt slapt for tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan dere anbefale meg en hårkur? Jeg har aldri brukt hårkur før, så jeg er helt "grønn" på det feltet... :sjenert:

Passer alle kurerne til alle hårtyper? Jeg er naturlig blondine, har tykt, langt hår. Føler at det er litt slapt for tiden..

Liker Gliss sin silk-hårkur veldig godt (rosa-aktig "tube"). Den gjør håret mitt mykt og veldig glansfulllt:) Har tykt og tørt hår, og den gjør underverker!

Skrevet

Jeg syns denne er kjempegod. Har ikke spesielt tørt hår, men denne er likevel perfekt for håret mitt. Tror den koster ca 190 hos frisør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...