Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Noen som har noen erfaringer med disse? 1 2 3 4 5 Takk for innspill
Gjest StearinPikken Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg har ingen erfaringer med TVéne, men kan gi deg litt hjelp på veien For det første ville jeg ikke valgt nr.4 p.g.a den er ikke i widescreen, og siden det alle meste blir filmet i widescreen vil du miste mye av bildet. Skal du også bruke den som PC-skjerm ville jeg tatt Logik(2) p.g.a høy oppløsning. Er det bare TV du skal ha den til ville jeg gått for Philips(1) eller Toshiba(3) og ofte har god kvalitet. Det er nok best å dra til butikken hvis du har mulighet for å se hvilken som gir best bilde
timgakk Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hei. virker om du ser etter en soveromstv eller hybeltv til omtrent (max) 3000kr. Ville da kanskje ha gått for denne selv :D Endret 21. februar 2008 av timgakk
Villa2000 Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Nr 4 er ikke widesreen, så den hadde vært uaktuel for min del. 5 er ikke HD-ready så den ville også vært uaktuel. 2 og 3 er ikke så verst men synes 19" på 3 blir litt lite og ettersom jeg ikke har noen kjennskap til Logic så blir jeg litt skeptisk på 2 Men den får pluss for 22" da! Den første er et kjent og godt merke. Takler alle HD formater og har også DVI for pc. Tekniske data ellers virker helt ok. Det alternativet fra timgakk virker jo også bra. Er en større skjerm (22") og de tekniske data er også veldig bra. Koster 700 ekstra da Det beste er nok som allerede nevnt å ta en tur i butikken å se på skjermene.
timgakk Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 (endret) http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/Happy.gif Endret 29. juni 2014 av timgakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå