Gå til innhold

Har du tenkt på dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort hvis du hadde skiftet kjønn til mann?

Dette er visst noe min samboer lenge har fundert på, hva kvinner ville tenke om dette og han spurte meg om jeg kunne sende ut et spm her på kvinneguiden.

Jeg tenker at jeg ville blitt mann en gang på våren og kjenne på den berusende følelsen menn sier de får når de ser for første gang etter vinteren ser søte jenter i kjoler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri tenkt på.

Kanskje...nei...eller...hmm...

Gjest milkyway
Skrevet

Har sagt til kjæresten "Hvis jeg var deg for en dag ville jeg sittet foran speilet og runket hele dagen!"

Han sa den ville han huske for alltid :fnise:

Skrevet
Har sagt til kjæresten "Hvis jeg var deg for en dag ville jeg sittet foran speilet og runket hele dagen!"

Han sa den ville han huske for alltid :fnise:

Hehe, jeg tror det er det menn vil høre!

Skrevet

Haha, absolutt! Runket hele dagen. Over alt. Litt sånn offentlig som ingen ser også. Bakerst i en buss eller noe under jakka. Hehe.

Tenkt på sexy ting for å få den stiv, så slapp, så stiv igjen, bare fordi det er så fascinerende.

Gjest milkyway
Skrevet (endret)

Tenk å bytte kropp med partneren for en dag da og pule seg selv :O

Edit; Som i "opprinnelige deg selv" damekroppen din. Det hadde vært no det!

Endret av milkyway
Skrevet

Ja, å kjenne at noe blir større nedi buksa og at folk kan se det må være dritsnålt... da er du liksom bøsta

Skrevet

Jeg ville dratt på et treningsstudio for å se på damene.

Jeg ville nok ikke hatt på meg en trang boxer..

Jeg ville vært gentleman hele dagen, og kommentert at mine kvinnelige bekjentskaper ser bra ut i dag.

Jeg ville sannsynligvis tatt på meg selv ved enhver mulighet, og runket en god del.

Jeg ville hatt sex, for å føle hvordan det kjennes å være "inne" i noen. Og jeg ville med stor sannsynlighet fått dama til å få orgasme flere ganger ;-)

Skrevet

Den kvinnen som vet hvordan det føles for en mann å runke eller elske må jo være mannens drømmepartner.

Ikke at det skal være så vanskelig å tilfredstille dem, men det må jo være en fordel da...

Skrevet

jeg ville sjekket opp den deilige dama og knulla henne hardt :ler: ellers villa jeg dusja på trening for å sjekke utstyret til andre, snakka med kompiser om damer osv.

Skrevet
Jeg ville hatt sex, for å føle hvordan det kjennes å være "inne" i noen. Og jeg ville med stor sannsynlighet fått dama til å få orgasme flere ganger ;-)

Det hadde vel kommet mer an på dama enn deg? :)

Det er ikke sikkert at hun liker det akkurat sånn som du gjør, vettu.

Og det er slett ikke alle som klarer å komme mer enn en gang heller. Hadde min kjære klart det, hadde hun gjort det. Det kommer ikke an på meg i det hele tatt.

Skrevet
Hadde min kjære klart det, hadde hun gjort det. Det kommer ikke an på meg i det hele tatt.

Det er hva du liker å tro min kjære venn...

Neida, men det må jo et samarbeide til...

Skrevet

Ville vel gjort det meste alle andre her har skrevet om, men jeg ville også pissa ute et eller annet sted bare fordi jeg kunne :ler:

Skrevet

Merker meg at mange ikke beskriver følelsen av hvordan det er å være mann. Som mann synes man det hverken er deilig å se på penis, ikke sin egen og ikke andres, og man synes ikke det er fascinerende å kjenne at den vokser i buksa. Sitter jeg for eksempel på T-banen og kjenner at den vokser, gjør jeg alt jeg kan for å få den ned igjen før jeg reiser meg. Det finnes ikke noe flauere enn å gå rundt med benner'n slik at alle kan se det.

Skrevet
Ville vel gjort det meste alle andre her har skrevet om, men jeg ville også pissa ute et eller annet sted bare fordi jeg kunne :ler:

Det var det første som slo meg! Ville pissa ute i snøkanten :fnise:

Også ville jeg pult - så fascinerende å finne ut åssen det kjennes da!

Skrevet
Merker meg at mange ikke beskriver følelsen av hvordan det er å være mann.

Mange tolker nok spørmålet sånn at de fremdeles ville vært den samme mentalt, men i en mannskropp, og da blir jo ikke følelsene særlig maskuline :)

Jeg ville absolutt sjekket ut hvordan det kjennes for menn å ha sex.

Skrevet
Merker meg at mange ikke beskriver følelsen av hvordan det er å være mann. Som mann synes man det hverken er deilig å se på penis, ikke sin egen og ikke andres, og man synes ikke det er fascinerende å kjenne at den vokser i buksa. Sitter jeg for eksempel på T-banen og kjenner at den vokser, gjør jeg alt jeg kan for å få den ned igjen før jeg reiser meg. Det finnes ikke noe flauere enn å gå rundt med benner'n slik at alle kan se det.

Nei, og det er ikke så spennende for kvinner å se på sine pupper eller mus heller... Tror ikke du skjønner meninga med denne tråden.

Men hvis du hadde vært kvinne for en dag så ville du vel sett deg i speilet en gang ekstra? Og ikke bare føle hvordan en kvinne føler...

Jenter kan jo bli kåte uten at noen i hele verden kan se det, men gutter får liksom en bulk i buksa. Jeg ville synes det hadde vært fasinerende å være i den situasjonen, men at det er flaut, ja det er jo forståelig...

Gjest En annen mann
Skrevet
Jenter kan jo bli kåte uten at noen i hele verden kan se det, men gutter får liksom en bulk i buksa. Jeg ville synes det hadde vært fasinerende å være i den situasjonen, men at det er flaut, ja det er jo forståelig...

Det er faktisk ikke så vanskelig å skjule en ereksjon. Med mindre man står tett inntil noen da, da er det ikke så lett. Men sånn i hverdagen er det sjeldent et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...