Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Typen har med jevne mellomrom hintet til at han ville likt å ha meg i et kostyme av en eller annen form. Men de fleste gangene han har nevt det har han sagt det på en slik måte at det høres ut som om han tuller. Har prøvd å spørre rett ut om dette er noe han vil, men da er det nesten som om han "feiger ut", trekker seg, på en måte. Det virker som om det er noe han egentlig tenner på, men ikke helt tør å innrømme.. Iallefall, så har jeg bestemt meg for at jeg har lyst å overraske han med dukke opp med et nurse-kostyme. MEN, jeg hadde ikke lyst at det skulle bli sånn at jeg dukker opp med kostyme - han syns det er fint, -så puler vi. Jeg ville planlegge det litt bedre slik at det faktisk blir et lite rollespill, og ikke bare pulings med uniform. Vi har kommet til et stadie der vi er så "godt vant" med hverandre at sexen har begynt å bli litt rutinemessig. Vi har prøvd det meste av stillinger og diverse, så vi vet hva som fungerer og hva vi liker, - og da blir det fort sånn. Det hender ofte at vi mer eller mindre hopper over forspill, gjør det vi skal, og ferdig med det. Så jeg tenkte å kanskje avtale en film eller noe hjemme hos han, og når jeg kommer dit så låser jeg døra og slipper kåpa til gulvet - som da vil avsløre høye støvletter, hvite strømper, og en fin liten nurse drakt. Så kommer the tricky part. Jeg tenkte å kanskje begynne med å oppføre meg helt profesjonelt. Slik at hvis han hopper på meg skal jeg bare be han vennlig å sette seg ned, "så skal vi gå gjennom dette her" eller noe, og fortsette med å stille "helserelaterte" spørsmål. Og derfra bli gradvis mer og mer seksuell i hvordan jeg ter meg, snakker, ser på han, osv. f.eks ha håret oppsatt i begynnelsen, og underveis slippe det løst. Kneppe opp en eller to knapper øverst på kjolen, sette meg litt tilbakelent med bena krysset slik at kanten på strømpene vises, kanskje tilfeldigvis la kjolen gli litt lenger oppover lårene enn nødvendig, o.l. Jeg har egentlig ganske klare ideer og forestillinger om hvordan jeg skal oppføre meg underveis, men har litt problemer med å finne noe å prate om inntil vi kommer så langt som til sex. Hvilke spørsmål kan jeg stille som ikke blir for.... Vel, det sier kanskje seg selv at jeg ikke ønsker å sitte å spørre han ut om kvalme, feber og diarè.... Men jeg vil heller ikke spørre han for "avanserte spørsmål". Helst skulle jeg hatt et ark med bare meningsløse spørsmål, som jeg kan stille og som han kan svare på, uten at det krever for mye tenking eller lange svar. Jeg vil jo ikke at pratinga skal ta for mye fokus fra opplegget heller:p Altså, jeg vil holde meg unna spørsmål som virker avtennende, og spørsmål som krever for mye tenking på andre ting. Sånn. Nå har jeg vel sagt det jeg hadde å si. Si gjerne hva dere mener om planen min, selv om dere ikke har noen konkrete ideer til hva jeg kan si. Hva synes gutta? Hva ville dere tenkt om dama deres hadde funnet på noe sånt? Ville dere syntes det var kult, eller ville dere bare stått å lurt på hvorfor hun stilte seg opp og prata medisinsk crap i en sykepleierdrakt?
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Typen har med jevne mellomrom hintet til at han ville likt å ha meg i et kostyme av en eller annen form. Men de fleste gangene han har nevt det har han sagt det på en slik måte at det høres ut som om han tuller. Har prøvd å spørre rett ut om dette er noe han vil, men da er det nesten som om han "feiger ut", trekker seg, på en måte. Det virker som om det er noe han egentlig tenner på, men ikke helt tør å innrømme.. Iallefall, så har jeg bestemt meg for at jeg har lyst å overraske han med dukke opp med et nurse-kostyme. MEN, jeg hadde ikke lyst at det skulle bli sånn at jeg dukker opp med kostyme - han syns det er fint, -så puler vi. Jeg ville planlegge det litt bedre slik at det faktisk blir et lite rollespill, og ikke bare pulings med uniform. Vi har kommet til et stadie der vi er så "godt vant" med hverandre at sexen har begynt å bli litt rutinemessig. Vi har prøvd det meste av stillinger og diverse, så vi vet hva som fungerer og hva vi liker, - og da blir det fort sånn. Det hender ofte at vi mer eller mindre hopper over forspill, gjør det vi skal, og ferdig med det. Så jeg tenkte å kanskje avtale en film eller noe hjemme hos han, og når jeg kommer dit så låser jeg døra og slipper kåpa til gulvet - som da vil avsløre høye støvletter, hvite strømper, og en fin liten nurse drakt. Så kommer the tricky part. Jeg tenkte å kanskje begynne med å oppføre meg helt profesjonelt. Slik at hvis han hopper på meg skal jeg bare be han vennlig å sette seg ned, "så skal vi gå gjennom dette her" eller noe, og fortsette med å stille "helserelaterte" spørsmål. Og derfra bli gradvis mer og mer seksuell i hvordan jeg ter meg, snakker, ser på han, osv. f.eks ha håret oppsatt i begynnelsen, og underveis slippe det løst. Kneppe opp en eller to knapper øverst på kjolen, sette meg litt tilbakelent med bena krysset slik at kanten på strømpene vises, kanskje tilfeldigvis la kjolen gli litt lenger oppover lårene enn nødvendig, o.l. Jeg har egentlig ganske klare ideer og forestillinger om hvordan jeg skal oppføre meg underveis, men har litt problemer med å finne noe å prate om inntil vi kommer så langt som til sex. Hvilke spørsmål kan jeg stille som ikke blir for.... Vel, det sier kanskje seg selv at jeg ikke ønsker å sitte å spørre han ut om kvalme, feber og diarè.... Men jeg vil heller ikke spørre han for "avanserte spørsmål". Helst skulle jeg hatt et ark med bare meningsløse spørsmål, som jeg kan stille og som han kan svare på, uten at det krever for mye tenking eller lange svar. Jeg vil jo ikke at pratinga skal ta for mye fokus fra opplegget heller:p Altså, jeg vil holde meg unna spørsmål som virker avtennende, og spørsmål som krever for mye tenking på andre ting. Sånn. Nå har jeg vel sagt det jeg hadde å si. Si gjerne hva dere mener om planen min, selv om dere ikke har noen konkrete ideer til hva jeg kan si. Hva synes gutta? Hva ville dere tenkt om dama deres hadde funnet på noe sånt? Ville dere syntes det var kult, eller ville dere bare stått å lurt på hvorfor hun stilte seg opp og prata medisinsk crap i en sykepleierdrakt? Kom naken,ta med Øl Funker helt fint til
FoxyFish Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Du kan jo for eksempel spørre om han har vondt noe sted/er sliten osv
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Tja... Du kan kanskje spørre om han har: -Konsentrasjonsproblemer -Opplevd søvnproblemer. Hvis ja ->om han har opplevd noen store forandringer i livet i det siste -Stress -Vondt noen steder -Mye sliten
muesli Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Du kan jo ha en slags undersøkelse? - Måle penis i slapp og erigert tilstand. - undersøke testiklene og penis, sjekke at "den er som den skal". - skjekke reaksjonen på penis ved for eksempel, suging, runking, varme, kulde. - ta tid på utholdenhet - måle lengde av spruten hans. - bruke latex hansker under undersøkelsen. - lytte etter puls i underlivet. ha klar notat ark og noter resultatene. men så klart på en erotisk og leken måte, poenget forsvinner litt dersom han føler seg ukomfortabel, hehe... kanskje du kan lage deg en liten sykepleier hatt, sånn kvit med rødt kors på. ha briller på dersom du har det, eller kjøpe noen billige uten styrke. du kan jo spørre om han har hatt noe ubehag eller smerte i underlivet, og trykke og sjekke litt om alt er ok. kommer ikke på noen fleire spørsmål, men håper undersøkelses forslagene var til hjelp. lykke til i vertfall
maren Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Her finner du all slags kostymer! http://clothing.search.ebay.com/costume_Wo...40QQsacatZ15724
Gjest Gorgonzola Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Iallefall, så har jeg bestemt meg for at jeg har lyst å overraske han med dukke opp med et nurse-kostyme. MEN, jeg hadde ikke lyst at det skulle bli sånn at jeg dukker opp med kostyme - han syns det er fint, -så puler vi. Jeg ville planlegge det litt bedre slik at det faktisk blir et lite rollespill, og ikke bare pulings med uniform. Vi har kommet til et stadie der vi er så "godt vant" med hverandre at sexen har begynt å bli litt rutinemessig. Vi har prøvd det meste av stillinger og diverse, så vi vet hva som fungerer og hva vi liker, - og da blir det fort sånn. Det hender ofte at vi mer eller mindre hopper over forspill, gjør det vi skal, og ferdig med det. Så jeg tenkte å kanskje avtale en film eller noe hjemme hos han, og når jeg kommer dit så låser jeg døra og slipper kåpa til gulvet - som da vil avsløre høye støvletter, hvite strømper, og en fin liten nurse drakt. Så kommer the tricky part. Jeg tenkte å kanskje begynne med å oppføre meg helt profesjonelt. Slik at hvis han hopper på meg skal jeg bare be han vennlig å sette seg ned, "så skal vi gå gjennom dette her" eller noe, og fortsette med å stille "helserelaterte" spørsmål. Og derfra bli gradvis mer og mer seksuell i hvordan jeg ter meg, snakker, ser på han, osv. f.eks ha håret oppsatt i begynnelsen, og underveis slippe det løst. Kneppe opp en eller to knapper øverst på kjolen, sette meg litt tilbakelent med bena krysset slik at kanten på strømpene vises, kanskje tilfeldigvis la kjolen gli litt lenger oppover lårene enn nødvendig, o.l. Jeg har egentlig ganske klare ideer og forestillinger om hvordan jeg skal oppføre meg underveis, men har litt problemer med å finne noe å prate om inntil vi kommer så langt som til sex. Sånn. Nå har jeg vel sagt det jeg hadde å si. Si gjerne hva dere mener om planen min, selv om dere ikke har noen konkrete ideer til hva jeg kan si. Hva synes gutta? Hva ville dere tenkt om dama deres hadde funnet på noe sånt? Ville dere syntes det var kult, eller ville dere bare stått å lurt på hvorfor hun stilte seg opp og prata medisinsk crap i en sykepleierdrakt? Du virker rimelig reflektert i forhold til hvor dere står i dag og hva han også ville satt pris på. Jeg har egentlig bare ett tips/svar til deg basert på hvordan du tenker og planlegger gjennomføringa di: Er kjæresten din noenlunde oppegående bør han fri til deg etter dette
Gjest TS Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Takk for tips og innspill..! Flere kommentarer mottas med takk Du virker rimelig reflektert i forhold til hvor dere står i dag og hva han også ville satt pris på. Jeg har egentlig bare ett tips/svar til deg basert på hvordan du tenker og planlegger gjennomføringa di: Er kjæresten din noenlunde oppegående bør han fri til deg etter dette :D Herlig svar..!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Still aldri dette spørsmålet før du har prøvd det han tenner mest på, nemlig å onanere mens han ser på. Kostymer kan bare resultere i turn off, og han kan le seg fordervet.
Gjest TS Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Still aldri dette spørsmålet før du har prøvd det han tenner mest på, nemlig å onanere mens han ser på. Jepp, dette er vel utprøvd. Både som del av sex vi har sammen, eller i tilfeller hvor jeg er kåt, og ikke han. Han pleier å oppfordre til at jeg skal onanere, hvis han er sliten eller noe annet som gjør at han ikke er kåt akkurat der og da - hvilket jeg gjerne gjør. Som regel tar det ikke lang tid før han plutselig ikke er så sliten likevel..! ...Med unntak av noen få ganger - hvorpå jeg bare har "gjort meg ferdig" på egenhand!
Gjest Gjest_Snublefot_* Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 Bra tema, du må bare "go for it." Jeg har selv lekt med tanken, men i litt kinky servitør kostyme hvor han er nødt til å spise maten sin før han får dessert...... Men jeg har ikke turt enda, og vet ikke helt om det er hans greie heller?? Det værste som kan skje er vel at det blir litt pinlig, så blir det en bra historie seinere..
Gjest TS Skrevet 24. februar 2008 #13 Skrevet 24. februar 2008 Bra tema, du må bare "go for it." Jeg har selv lekt med tanken, men i litt kinky servitør kostyme hvor han er nødt til å spise maten sin før han får dessert...... Men jeg har ikke turt enda, og vet ikke helt om det er hans greie heller?? Det værste som kan skje er vel at det blir litt pinlig, så blir det en bra historie seinere.. Hahaha, det var liksom det jeg og tenkte.. Er jo såpass trygg på fyren at dersom det ikke blir det store opplegget, og det bare blir latter av det, så gjør det jo ingenting. Bare morsomt det òg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå