marsy Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg skal kjøpe inn en del pakker med wienerpølser til helga. Synes gilde sine er best. Men hvor er de billigst? Finnes det noen økonomi/familiepakker å få kjøpt? Vil også gjerne ha tips om godt tilbehør til pølse i lompe/brød... har litt dårlig kreativitet...
ashera Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Vet ikke hvor du bor, men Smart Club pleier i alle fall å ha storpakninger wiener som jeg tor er ganske prisgunstige. Jeg liker best Gilde, men Finsbråtens er også ålreit.r Ellers er jo slikt på tilbud innimellom. Tilbehørstips: - Sprøstekt løk - Rå, hakket løk (jeg foretrekker rødløk) - En god hjemmelaget potetsalat - Ulike typer sennep, grov og fin - God ketchup (jeg holder en knapp på Heinz, gjerne den økologiske, men det kan være greit å ha flere typer, noen mååå bare ha Mills, den synes jeg er fæl, da,men...) - De desidert verste pølsebødene er de med indianertelt på pakken. IKKE kjøp dem. Store pølsebrød med sesamfrø er mer spiselige, men loff er heller ikke dumt. Lomper må du også ha). Vet ikke om du skal servere til barn eller voksne, men øl er et must til slik mat for voksne.
Gjest nextlife Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Her jeg bor har ICA nær tilbud på Gilde Wiener nå, kr 29.90 pr pk (tror det er 8 pølser i pakken) Kanskje det gjelder hele landet, for det sto i en slik tilbudsbrosjyre
Pasha Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 på obs har jeg sett store pakker og innemellom på kiwi også
marsy Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Takk for svar! Fant en økonomipakke med 26 pølser til 90kr på Kiwi i dag. Da er det bare å diske opp med litt digg tilbehør
Kvist Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Det er også god med finhakket slangeagurk til. Eller finhakket rød paprika. Litt sprøtt og friskt på toppen, og smått nok hakket til at det holder seg på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå