Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Liker godt konsistensen og lukten til Juicy tubes. Men finner ingen farger som passer meg. Har prøvd Clinique, men synes ikke den er like fyldig i konsistensen. Hvilke andre merker kan anbefales som minner om Juicy tubes?
Harlekin Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Liker godt konsistensen og lukten til Juicy tubes. Men finner ingen farger som passer meg. Har prøvd Clinique, men synes ikke den er like fyldig i konsistensen. Hvilke andre merker kan anbefales som minner om Juicy tubes? Hva med Dior Kiss? Jeg synes den er ganske lik, men kanskje litt mer klissete.
Essie_ Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 (endret) Body Shop sine ligner i konsistens mener jeg å huske. Endret 20. februar 2008 av Anemsi
Tropehus Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Dior Kiss! Den er litt mer sticky, men det er bare deilig og den sitter lenger. Den hvite med glitter er kjempefin, men min personlige favoritt er den mintgrønne, men den har desverre gått ut..så nå må jeg rasjonere på den jeg har
Mischa Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Estee Lauder High Gloss Mer farge og mindre klissete. Min nye favoritt! Endret 21. februar 2008 av Mischa
Søtpotita Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Estee Lauder High Gloss Mer farge og mindre klissete. Min nye favoritt! Dette må eg seie meg einig i. Har den i fargen Honey og i like it
Gjest Gjest_cammie_* Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Dior Kiss og Guerlain Kiss Kiss er mine anbefalinger til det du beskriver, selv om begge på sitt vis er mindre "klissete" er juicy tubes, så har de samme litt tykke konsistens og hold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå