Chrix Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jeg trenger hjelp! Jeg har frisør-fobi, hvis det er noe som heter det=p Har vært til frisøren èn gang i hele mitt liv, og det var for å fikse håret mitt til et ball. Ikke tro jeg ser ut som et troll på hodet, mor har alltid klippet meg, hun var frisør. Men nå har jeg lyst på en frisyre, ikke bare "langt hår"=p Men jeg er veldig redd for å bli skammklippt! Så jeg trenger annbefalinger på frisørsalonger, gjerne frisører=) i Oslo=) Håper noen kan hjelpe meg! Christina Endret 20. februar 2008 av Chrix
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er veldig fornøyd med salong Romeo & Julie i Oslo sentrum. link Føler at jeg kan si hvordan jeg vil ha det selv eller frisøren kommer med forslag først som jeg da evt. godkjenner. Det viktigste for mange frisører er at kunden er fornøyd og det er første gangen jeg har følt i denne salongen. Her er kunden i fokus. Glad jeg har funnet min frisørsalong i allefall. Har vært hos flere frisører i denne salongen, akkurat nå er det Heidi jeg går til.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Jeg trenger hjelp! Jeg har frisør-fobi, hvis det er noe som heter det=p Har vært til frisøren èn gang i hele mitt liv, og det var for å fikse håret mitt til et ball. Ikke tro jeg ser ut som et troll på hodet, mor har alltid klippet meg, hun var frisør. Men nå har jeg lyst på en frisyre, ikke bare "langt hår"=p Men jeg er veldig redd for å bli skammklippt! Så jeg trenger annbefalinger på frisørsalonger, gjerne frisører=) i Oslo=) Håper noen kan hjelpe meg! Christina Auster frisør på Storosenteren. Daniel er veldig flink, men tror de fleste jentene der også er flinke frisører :O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå